Halmstads buss i russland.

Startat av Mattias Petersson, 13 april 2012, 21:23:41 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bsten

Citat från: Mattias Petersson skrivet 13 april 2012, 21:23:41 PM
Vad gör den där  :o

http://www.fotobus.msk.ru/photo/640628/

Det finns ju kommentarer på den ryska sidan - översatte dem i Google
(har klippt bort ströord etc - dessutom översätter Google inte exakt - kroppen = karossen t ex):

ganska modernt) intressant, de är inte mer 10ti år?
2012/04/13 18:54 MSK
Dimkouu · · Estland

år 2002 började tillverka dem. Egentligen inte en dålig enhet snäste av, är maskinen inte billigt.
2012/04/13 19:02 MSK
DimonS · Moskva

Och vad är innebörden i kön i låga trånga dörren? Medan skandinaver i allmänhet Svindlare stora - i allmänhet, Vest polunizkie mezhdugorodniki där. Men bommen framför bakaxeln inte av misstag starta?
2012/04/13 19:12 MSK
Dimkouu · · Estland

QUOTE (DimonS, 2012/04/13):
> Och vad är innebörden av sex i den låga smala dörren? Medan skandinaver i allmänhet Svindlare stora - i allmänhet, Vest polunizkie mezhdugorodniki där. Men bommen framför bakaxeln inte av misstag starta?

Han polunizkopolny i samma känsla för vad är meningen med låggolvsbussar. Alla europeiska tillverkare har en sådan modell, förorts, eller låg polunizkim golvet, oavsett om det är MAN, Mears, försäljning, försäljning eller försäljning.

Enkelt uttryckt finns det ett krav, det är en modell för dessa krav och skillnader smala dörrar eller inte, det finns inga bussar på dessa samma människor går ;)
2012/04/13 19:17 MSK
DimonS · Moskva

Bara lägre våningen brukar placeras som en service för handikappade, och jag är inte säker på förmåga att föra en barnvagn genom den trånga dörren.
2012/04/13 19:21 MSK
Dimkouu · · Estland

QUOTE (DimonS, 2012/04/13):
> Bara en lågt golv brukar placeras som en service för handikappade, och jag är inte säker på förmåga att föra en barnvagn genom den trånga dörren.

Well bussarna är inte heller dum konstruktion ;)

Kollade upp personliga erfarenheter, utan barnvagnen passar in dörren till bussen: http://fotobus.msk.ru/photo/01/34/18/134180.jpg
Om du tittar noga, så dörren mycket bredare, då alla kommer att gå tyst.

Glöm inte ord, transporter, människor, ty från dessa ord bli ganska en mening som förklarar varför och hur modellen är utformad buss.
2012/04/14 13:14 MSK
Anry kB · Mari El

Che-I i diskussionen och inte se svaren på frågorna.
Lågt golv gör, oavsett stad eller långa avstånd, för att påskynda processen för plantering, plantering, främst på linjer med hög passagerartrafik. Av egen erfarenhet vet jag att om däcket på en höjd av fem meter från asfalten, tar lastning några minuter på grund av en brant trappa inomhus.
Från officiella dokument VBC: 8500LE kan utrustas med en ramp för
passagerare med funktionshinder, är det lättare att sätta funktionshindrade i rullstol. Och sådan är vet jag inte om i detta fall.
Och det är alltid beroende kraven. De visas efter ingenjörer och operatörer har kommit till slutsatser vilken produkt du vill marknaden.
2012/04/14 15:19 MSK
Dimkouu · · Estland

QUOTE (Anry KB, 2012/04/14):
> Che-I i diskussionen och inte se svaren på frågorna.

Bra för dig, kommer jag att skriva ett svar utvecklas.

I Volvos 8500-serien är en uppsättning ändringar, finns det Suburban fordon med lågt golv (så här) är en pendlare bil med en hög grad av kön, har en dragspel med lågt golv finns en munspel med en hög grad av kön, etc.

När det gäller golvet, beroende på rutt, beställde en viss typ av maskin, om en rutt med täta stopp, desto mindre dyr bil med lågt golv för enkel ombordstigning landningen för en lång flygresa, är det lättare att ta vysokopol. Det beror helt på specifikationen av rutten.

Nu till dörren, oftast i sådana maskiner, där dörrarna är ensamstående, genomsnitt (och om du har någon) bakdörrar, bredare än modellen med dubbla dörrar, vilket ytterligare förenklar import / deponering / inmatning av rullstolar och andra saker.

Egna variationer av modeller, antal portar, golvnivån och så vidare, visas samtidigt, så att kunden kan beställa en modifiering av den som den är bekvämare.
2012/04/14 18:52 MSK
Sklep · · Moskva

QUOTE (Dimkouu, 2012/04/13):
> Maskinen är inte billigt.

Eftersom området är inte fattig
2012/04/14 19:07 MSK
Anry kB · Mari El

QUOTE (Dimkouu, 2012/04/14):
> Bra för dig, kommer jag att skriva ett svar utvecklas

Tack förstås. Jag på något sätt medveten om allt detta (även om min profil för att leta efter en start).

Och glöm inte att det inte är en "försäljning" för detta företag av sina egna kroppar inte gör det. Ovanför kroppen, i detta fall Säffle AB besvär.
2012/04/14 19:44 MSK
HANS · · Kiev

Är det 7700, är ​​7900 inte är i våra egna kroppar?
2012/04/14 19:50 MSK
BOSS Stavropol Territory

Detta är arvet av olika Bodybuilding
2012/04/14 20:12 MSK
Dimkouu · · Estland

> Tack, förstås. Jag på något sätt medveten om allt detta (även om min profil för att leta efter en start).

Vad du är klar rakt och varför jag se din profil? Du uttryckte ett klagomål, skrev jag ett svar i detalj. Och förstår inte vad sa jag att eftersom du måste hitta fel? Och den här gången ni alla visste vad som sedan be igen?

> Och glöm inte att det inte är en "försäljning" för detta företag av sina egna kroppar inte gör det. Ovanför kroppen, i detta fall Säffle AB besvär.

Om du vill skicka och avslöja eventuella ;) Jag vet att det är Sefl, men det hade varit lättare att säga, kallade han på modellen.