Bekväma blåbussar... (1 SL-bild)

Startat av DEB, 11 mars 2012, 19:45:43 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

homer

blåbussen längst upp har inte samma vogelstolar som sitter i dem sk. trängselbussarna, som är betydligt mer bekväma. (samma som på bilden med swebustyg och rött skinn)

dem stolar som keolis / busslink / sl har beställt, först dem rosa med blått tyg och senare grönblåa som sitter i bla alla scania boggie hos N/V är riktigt usla och obekväma, vet inte om det är noco eller vad de heter, men usla är dem...

Jacob

Här kommer en bild på de hårda Vogelstolarna, som i mitt tycke är de värsta stolarna som någonsin tillverkats... Bilden tagen i Nobina 7395.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

sajola

Citat från: Jacob skrivet 13 mars 2012, 19:24:34 PM
Här kommer en bild på de hårda Vogelstolarna, som i mitt tycke är de värsta stolarna som någonsin tillverkats... Bilden tagen i Nobina 7395.

//Jacob

Precis de Jacob! Otroligt obekväma!! Har du någon bild på de som sitter i de blåa B9s som keolis körde? 6384-6389 hette de va? Otroligt j***a bekväma, lyfte verkligen de bussarna!

Jacob

Nej tyvärr har jag inte det. Men erret har bild på sådana stolar (visade ju iofs likadan modell tidigare i tråden, från Nobina 5759).. men hur som helst: http://erret.se/Bussar/Bussbilder/Inredning/inredningsdetaljer_keolis_66xx.htm

Likadana som i de gamla 676-vegorna. Håller med om att dessa stolar håller hög klass. Denna modell sitter i alla swebus-volvon, bortsett från att de är fällbara, men men..

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!