Huvudmeny

Luleå [bilder]

Startat av Muk, 09 oktober 2011, 19:02:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Har alla LLT-bussar (om man bortser från 173) det röda tyget som GUB även har i majoriteten av sina bussar?

Får berömma dig för fina bilder, Markus. Många ovanliga och diggabla bussar du fått på bild :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Muk

Citat från: Jacob skrivet 09 oktober 2011, 19:40:42 PM
Har alla LLT-bussar (om man bortser från 173) det röda tyget som GUB även har i majoriteten av sina bussar?

Får berömma dig för fina bilder, Markus. Många ovanliga och diggabla bussar du fått på bild :)

//Jacob

Jag tackar för berömmet och skickar frågan vidare till den som känner sig manad att svara.  :)

mushkot

Marc

Citat från: mushkot skrivet 10 oktober 2011, 12:33:15 PM
Bygger man om här nu igen? Vad ska ändras?
Stod och läste på skylten i veckan...
Om jag minns rätt så blir det affärer och kontor mot gågatan, bostäder i hörnet mot Norra Hamnen och hotell mitt emot Biblioteket och backen upp mot MAX.

Krille

Citat från: Marc skrivet 10 oktober 2011, 16:01:25 PM
Stod och läste på skylten i veckan...
Om jag minns rätt så blir det affärer och kontor mot gågatan, bostäder i hörnet mot Norra Hamnen och hotell mitt emot Biblioteket och backen upp mot MAX.

Lite OT är vi väl nu...men Fritz Olsson är rivet va?

/K

Bussmicke

Det vill jag minnas det skall vara, minns jag inte fel var det under rivning sist jag var i Luleå
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.