Nu har man lagt Handen på Fisksätra

Startat av Peter Erret, 03 september 2011, 18:59:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

the0fiskis

Citat från: Peter Erret skrivet 03 september 2011, 18:59:57 PM
En variant att utnyttja sina bussar

blev lite funderasam när jag såg rubriken  :)
kul fångat

465an byter ofta linje i nacka strand, men alldrig uppleft detta att den byter till 840  :P

så 465an funkar ofta som omlopps tekniska skäll känns det som, det är därför jag gillar linjen för man vet alldrig vad som kommer för buss.

Fredde

Carl Eric

Citat från: Fredde_J skrivet 03 september 2011, 21:56:00 PM
Handen kör även någon tur på 443C...

Säker på att du inte menar "vanliga" 443?

Oavsett vilket så innebär ju detta att 400-linjerna numera körs av inte mindre än 9 olika garage. Om det är rekord i Stockholm vet jag inte, men det är helt klart bra spridning...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

homer

Citat från: Carl Eric skrivet 03 september 2011, 22:26:44 PM
Säker på att du inte menar "vanliga" 443?

Oavsett vilket så innebär ju detta att 400-linjerna numera körs av inte mindre än 9 olika garage. Om det är rekord i Stockholm vet jag inte, men det är helt klart bra spridning...

både 443 & 443c, dock är dem inga höjdare på att parkera i slussen :-X :-X :-X

Mikael T Nilsson

Intressant! Jag minns att Handen hade turer på Björknäslinje 410 kring 1999-2000 innan Swebus tog över som entreprenör i Nacka/Värmdö.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.