första dagen i nacka/värmdö för keolis[24 bilder!]

Startat av the0fiskis, 22 augusti 2011, 14:09:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Klint

Jag har "barnvecka", annars hade jag säkert fotat. Men skyltknaset blev ett antiklimax tycker jag, hur kul är det att fota x antal bussar skyltade "Ej i trafik" eller "Klar för trafik". När de nu äntligen går i linjetrafik...
Hoppas det löser sig till nästa vecka  ;).

5783

Citat från: Fredrik Klint skrivet 22 augusti 2011, 19:30:04 PM
Jag har "barnvecka", annars hade jag säkert fotat. Men skyltknaset blev ett antiklimax tycker jag, hur kul är det att fota x antal bussar skyltade "Ej i trafik" eller "Klar för trafik". När de nu äntligen går i linjetrafik...

Jag var ute med min kamera men fotade inget då SL bjöd på en tråkig present i form av skyltstrulet.

Bussmicke

Citat från: Daniel S skrivet 22 augusti 2011, 19:15:45 PM
Tja det är väl bara att komma och fota. Inga bilder från Sydväst och jag är inte förvånad. Det var ju du som brukade leverera bilder härifrån förut.
Sen tycker jag inte att man får någon respons om man lägger ut SL-bilder längre så det har jag slutat med.

Danne, jag kommer om 3 veckor (då har värsta stormen lagt sig... ;) ) och troligen med Fittja som bas...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citat från: Fredrik Klint skrivet 22 augusti 2011, 19:30:04 PM

Vad är det som hindrar om man har ungar med sig?
Okej, ite lika lätt men ändå går det ta bilder..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Fredrik Klint

Citat från: Bussmicke skrivet 23 augusti 2011, 00:30:41 AM
Vad är det som hindrar om man har ungar med sig?
Okej, ite lika lätt men ändå går det ta bilder..

Du vet, lämna ungar, jobba, hämta barnen. Å jag bor en bit från dessa trafikområden. Nä, det får bli när jag är själv. Jag tror att bussarna är kvar nästa vecka...

Peter Erret

Citat från: Bussmicke skrivet 22 augusti 2011, 19:05:54 PM
Hmmm,  bara två trådar om trafikstarten idag?
Jag är besviken och inget från Botkyrka...  ;)
Vänta bara, jag har en 30 timmars arbetedag att ta igen mig efter, bilder lär komma från olika hörn av trafikområdet.  ;)