Trafikvärdar och tjänstebilar hos Nobina Norrtälje

Startat av Mikael T Nilsson, 27 juni 2011, 21:12:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson

Under premiärdagen för Nobina Norrtälje bemannades busstationen av en hel del trafikvärdar som såg till att allt fungerade och gav bra information till resenärerna.

Ett antal tjänstebilar från Nobina cirkulerade kring busstationen. Här en KIA i Nobinas färgsättning.

Sedan en "civillackad" Renault, märkt "Nobina", men även "SL i samarbete med Nobina" i vindrutan.

Har de två tjänstebilarna fått inv.nr. hos Nobina?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

MrX

Renaulten är vår inhyrda trafikledarbil under sommaren. Jag hade den under förmiddagen i Södertälje men fick lämna över den vid lunch. Vår ordinarie röda volvo har givit upp och står ensam och övergiven

Mikael T Nilsson

Citat från: MrX skrivet 27 juni 2011, 21:21:03 PM
Renaulten är vår inhyrda trafikledarbil under sommaren. Jag hade den under förmiddagen i Södertälje men fick lämna över den vid lunch. Vår ordinarie röda volvo har givit upp och står ensam och övergiven

Tack för uppgiften. Det förklarar varför bilen dök upp i Norrtälje först under eftermiddagen.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Walter

Någon som kan upplyas om Nobinanummer på dessa?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

MrRep

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Walter

Citat från: MrRep skrivet 27 juni 2011, 22:55:19 PM
LRP612 - 9930
CEP018 - 9215

Återanvändning av 9215 ser jag, det var tidigare en Renault i Borlänge.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!