Vad tittar fram bakom grönskan?

Startat av Susanne, 09 juni 2011, 20:58:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Susanne

Jo, linje 504 mot Stora Ursvik.

edit:
Nu sitter rätt datum på bilden också.

Frostbubblan

Susanne

OJ jag ber så mycket om ursäkt för fel datum. Bilden är tagen i dag  ;)

Frostbubblan

Det gör nog inget. Såg lite lustigt ut med morgondagens datum bara. Mysig miljö du fick bilden i. Tycker om fina naturmiljöer. :)

Tonniiie

Citat från: Susanne skrivet 09 juni 2011, 20:58:06 PM

Jo, linje 504 mot Stora Ursvik.

edit:
Nu sitter rätt datum på bilden också.

STOOORT beröm för denna bild!

Nog en av de snyggaste jag har sett på forumet!

MVH Tonnie

yngrot

Mer sånt Susanne verkligen en härlig bild med både buss och natur
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Robban

Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

a32

Citat från: Robban skrivet 10 juni 2011, 16:58:17 PM
KRNI  ;D

En KRNI bild skulle man kunna kalla den ja, en ute i spenaten bild.
/a32  ;)

Susanne

Fattar nada vad ni 2 sista menar  ???

Robban

Hade på känn att den frågan skulle komma upp Susanne :)
KRNI är en bussnackare som har tagit många bilder liknande din bild, dvs bussar som delvis är skymda av vegetation av olika slag därav har begreppet KRNI bilder myntats här på forumet.
Jag för min del tycker dom är väldigt snygga, jag menar när det inte bara är en buss på bilden, hursom helst så var det väl rätt länge sen det var just en KRNI bild här på forumet eller har jag fel?

Hoppas detta är svaret på din undran?
/Robban
Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

a32

Citat från: Robban skrivet 10 juni 2011, 18:31:26 PM
Hade på känn att den frågan skulle komma upp Susanne :)
KRNI är en bussnackare som har tagit många bilder liknande din bild, dvs bussar som delvis är skymda av vegetation av olika slag därav har begreppet KRNI bilder myntats här på forumet.
Jag för min del tycker dom är väldigt snygga, jag menar när det inte bara är en buss på bilden, hursom helst så var det väl rätt länge sen det var just en KRNI bild här på forumet eller har jag fel?

Hoppas detta är svaret på din undran?
/Robban

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=37099.0
Typ sån här stil...

/a32  ;)

a32

Som den här bilden som jag tog utanför Eskilstuna Zoo 9 maj 2009 kan man nog kalla en KRNI bild.

/a32  ;)

Peter Erret

Susanne

Okej jag fattar.
Är det samma KRNI som är fartygsintresserad? Känner igen namnet fårn den tiden jag hade FartygsGalleriet?

Ersa-bilder har jag hört förrut, men hade aldrig hört om KRNI bilder.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Susanne skrivet 10 juni 2011, 18:55:45 PM
Är det samma KRNI som är fartygsintresserad? Känner igen namnet fårn den tiden jag hade FartygsGalleriet?

Säkert högst densamme.