Tydligen en riktigt bra bussbild...

Startat av Carl Eric, 13 maj 2011, 19:55:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

...eftersom att den gjorde att jag blev en iPad rikare idag då jag vann Bussarbetsgivarna tävling på Facebook.  ::)

:D

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

grattis igen

håller med dem att det är en fin motljusbild :)

Ersa

Absolut en fin bild! Gärna mer sånt. Och grattis till nya prylen. :D

Jag vill nu för allt i världen inte låta negativ men detta är vad min webläsare angav:
Storlek: 2 361,27 kB (2 417 936 byte / 2,3 MB)
Dimension 3 872px × 2 592px (skalad till 1 000px × 669px)

I all välmening ber jag om att minska bildens storlek innan anmälningarna börjar ramla in.
Dvs lägga upp en ny mindre kopia av samma bild i startinlägget. :)

homer

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 13 maj 2011, 20:29:51 PM
Och grattis till nya prylen. :D

Äsch den försvinner snart, jag har inget behov av den... Återstår bara och se om det blir till mamma eller någon annan! ;)

Citat från: Ersa skrivet 13 maj 2011, 20:29:51 PM
Jag vill nu för allt i världen inte låta negativ men detta är vad min webläsare angav:
Storlek: 2 361,27 kB (2 417 936 byte / 2,3 MB)
Dimension 3 872px × 2 592px (skalad till 1 000px × 669px)

I all välmening ber jag om att minska bildens storlek innan anmälningarna börjar ramla in.
Dvs lägga upp en ny mindre kopia av samma bild i startinlägget. :)

Det stämmer bra, tack för påminnelsen! Laddade upp den bilden när min hemsida var ny, men nu så ligger "rätt" variant i orginalinlägget! :)

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

Citat från: calken skrivet 13 maj 2011, 21:24:39 PM
Äsch den försvinner snart, jag har inget behov av den... Återstår bara och se om det blir till mamma eller någon annan! ;)

Det stämmer bra, tack för påminnelsen! Laddade upp den bilden när min hemsida var ny, men nu så ligger "rätt" variant i orginalinlägget! :)

prova sälja den :)  brukar gå bra om det är ios enheter.

Bussmicke

Behålls den, är det 3G iden?
I så fall tycker jag du behåller den, Du kan sitta på bussen och surfa på nätet med den  (Mobilt bredband för den kostar 89:-/månad, prata med mamma ;) ), du kan titta på film på den när du/ni är på resa exv.
Jag har alltid min med och surfar när jag sitter på bussen eller tåget osv.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

the0fiskis

Citat från: Bussmicke skrivet 14 maj 2011, 09:49:11 AM
Behålls den, är det 3G iden?
I så fall tycker jag du behåller den, Du kan sitta på bussen och surfa på nätet med den  (Mobilt bredband för den kostar 89:-/månad, prata med mamma ;) ), du kan titta på film på den när du/ni är på resa exv.
Jag har alltid min med och surfar när jag sitter på bussen eller tåget osv.
nog smidigare att ha en smartphone då eller en mindre platta (typ galaxy plattan)

yngrot

Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Staffan Sävenfjord

Citat från: yngrot skrivet 17 maj 2011, 21:52:56 PM
Snyggt men var är den tagen??

Skylten som syns till vänster om bussen ger svaret: Gustavsberg på Värmdö.

Camilla

Citat från: yngrot skrivet 17 maj 2011, 21:52:56 PM
Snyggt men var är den tagen??

fotografen Gustavsbergs kyrka bakom rygggen

yngrot

Tack för svar får skylla på att jag är trött ... ;) dax att logga ur och sova .. ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Carl Eric

Citat från: Camilla skrivet 17 maj 2011, 21:56:44 PM

fotografen Gustavsbergs kyrka bakom rygggen

Nu så skall vi inte vara petiga men kyrkan är till höger om mig...