Tydligen en riktigt bra bussbild...

Startat av Carl Eric, 13 maj 2011, 19:55:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

...eftersom att den gjorde att jag blev en iPad rikare idag då jag vann Bussarbetsgivarna tävling på Facebook.  ::)

:D

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

grattis igen

håller med dem att det är en fin motljusbild :)

Ersa

Absolut en fin bild! Gärna mer sånt. Och grattis till nya prylen. :D

Jag vill nu för allt i världen inte låta negativ men detta är vad min webläsare angav:
Storlek: 2 361,27 kB (2 417 936 byte / 2,3 MB)
Dimension 3 872px × 2 592px (skalad till 1 000px × 669px)

I all välmening ber jag om att minska bildens storlek innan anmälningarna börjar ramla in.
Dvs lägga upp en ny mindre kopia av samma bild i startinlägget. :)

homer

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 13 maj 2011, 20:29:51 PM
Och grattis till nya prylen. :D

Äsch den försvinner snart, jag har inget behov av den... Återstår bara och se om det blir till mamma eller någon annan! ;)

Citat från: Ersa skrivet 13 maj 2011, 20:29:51 PM
Jag vill nu för allt i världen inte låta negativ men detta är vad min webläsare angav:
Storlek: 2 361,27 kB (2 417 936 byte / 2,3 MB)
Dimension 3 872px × 2 592px (skalad till 1 000px × 669px)

I all välmening ber jag om att minska bildens storlek innan anmälningarna börjar ramla in.
Dvs lägga upp en ny mindre kopia av samma bild i startinlägget. :)

Det stämmer bra, tack för påminnelsen! Laddade upp den bilden när min hemsida var ny, men nu så ligger "rätt" variant i orginalinlägget! :)

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis