Min sista bild på detta forum.

Startat av Möllers, 27 april 2011, 21:29:13 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Jag trodde först att nån som äger sidan skulle slänga ut mig här ifrån var jag mest rätt för, helst ner lastbilsdelen ska läggas ner blev jag lite gnälligt,
Är glad för att det finns fler hos Lastbilsnack och på V8an sidan sen kan jag lägga upp hos facebook.

Ersa

Citat från: Mattias Pettersson. skrivet 27 april 2011, 21:55:14 PM
Jag trodde först att nån som äger sidan skulle slänga ut mig här ifrån var jag mest rätt för, helst ner lastbilsdelen ska läggas ner blev jag lite gnälligt,
Är glad för att det finns fler hos Lastbilsnack och på V8an sidan sen kan jag lägga upp hos fecebook.

Äger? Som sagt är det inte "nån" som äger forumet, utan Svenska Omnibusföreningen. Sen förstår jag inte alls din rädsla. Du har väl aldrig fått en enda tillsägelse eller varning någonsin, vad jag vet. Vill du lämna forumet eller stanna är det helt upp till dig. Men blanda inte in administratorerna, SvOF eller någon annan som inte alls har med ditt egna beslut att göra.

Möllers

Oj jag har allt tid trott nu ägde sidan dom som har rött namn här,då har jag fel tydligen.
Jo ska stanna nu här.

Ersa

Citat från: Mattias Pettersson. skrivet 27 april 2011, 22:04:21 PM
Oj jag har allt tid trott nu ägde sidan dom som har rött namn här,då har jag fel tydligen.
Jo ska stanna nu här.

Med tanke på hur länge du varit aktiv i det gamla forumet, och att du har hunnit med att skriva över 10 300 inlägg i det nya forumet, kan du väl ändå inte ha missat saker som t.ex regler och att en förening vid namn SvOF driver forumet?

Möllers

Jag har aldrig läst reglerna här sen jag blev medlem här,låter kanske lite dumt men det är sant.

Möllers

Men får göra det framöver här läsa reglerna.

the0fiskis

jag läser inte regler så ofta heller  ;D
för om man har gott förnuft så brukar det funka, och olika forum brukar ha ungefär samma regler
kul att du stannar kvar  :)

Mats Karlsson

Citat från: Mattias Pettersson. skrivet 27 april 2011, 21:29:13 PM
har bestämd mig att redera mitt kondo på buss snack,tackar för mig nu här...
Jag kommer hålla till vid facebook om ni vill se fler av mina bussar här.

Trevlig bild på fd Nils Jacobssons Buss, Degerfors. Från 1 april pensionerade sig ägaren Nils Jacobsson och sålde bussbolaget till anställde Peter Eriksson. Han kommer helt visst att driva det välskötta företaget vidare.

Och som sagt. Visst skall Du stanna kvar på BussSnack.