Huvudmeny

Linje 183

Startat av Kristian, 22 september 2007, 20:41:49 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Kristian

Efter att ha sett några bilder på linje 183 här så ville jag själv besöka linjen :) Besöket skedde idag.

Bussen rullar in på kyrkogården.

Kvarter 34.

Kvarter 45.

//Kristian

Nicklas Vasa

Finns det bussresenärer på en kyrkogård ? Måste vara dött.....

F´låt kunde inte låta bli.....

När jag var i New Jersey, hade dom Coca Cola automater på kyrkogården....

Walter

Citat från: Nicklas Vasa skrivet 23 september 2007, 15:01:10 PM

När jag var i New Jersey, hade dom Coca Cola automater på kyrkogården....

Only in america...
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

bjorn_k

Citat från: Kristian skrivet 22 september 2007, 20:41:49 PM
Efter att ha sett några bilder på linje 183 här så ville jag själv besöka linjen :) Besöket skedde idag.

Bussen rullar in på kyrkogården.
[klipp]

//Kristian

Fin hpl-skylt också... gammalt klassiskt SL  :D (plus förstås lite nytt med zondumheterna...)

Nico

Nja, att markera zontillhörighet är väl inte något nytt påfund (snarare var det enhetstaxan med en enda zon som var en kort parentes i sammanhanget) utan troligen har det funnits något slags zonmarkering på topptavlan ända sedan den första gången sattes upp.  ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

bjorn_k

Citat från: Nico skrivet 24 september 2007, 03:56:48 AM
Nja, att markera zontillhörighet är väl inte något nytt påfund (snarare var det enhetstaxan med en enda zon som var en kort parentes i sammanhanget) utan troligen har det funnits något slags zonmarkering på topptavlan ända sedan den första gången sattes upp.  ;)
Haha, ja det har du förstås rätt i... vad jag menade var ju förstås att enhetstaxan var ett bättre påfund än nya zonerna, som i sin tur är bättre än gamla zonindelningen (1-5) Det är inte lätt att uttrycka sig när man är nattseg i "kolan" =)