Final i OLW Mysmatchen 2011!

Startat av Jacob, 11 mars 2011, 02:20:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

1896

Camilla

Jacob

Nu när kebebdrömmen gått om mig skulle jag uppskatta om så många som möjligt röstar på mig på www.mysmatchen.se

Tack på förhand!

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Camilla

Citat från: Jacob skrivet 26 oktober 2011, 18:26:15 PM
Nu när kebebdrömmen gått om mig skulle jag uppskatta om så många som möjligt röstar på mig på www.mysmatchen.se

Tack på förhand!

//Jacob

Jag har röstat på dig för dina chips var godast

1896

Citat från: Camilla skrivet 26 oktober 2011, 20:50:54 PM
Jag har röstat på dig för dina chips var godast

Jag litar på dig Camilla, har inte smakat chipsen, men jag röstar ändå.  :D

Jacob

Särskrivning är en dödssynd!

1896

....sen får man ju tydligen delta i en utlottning av en "låda" med chips också, brukar mejla OLW och tigga en hel pall, så får jag en låda, har jag gjort framsteg....  ;D  8)

Bussmicke

Den som kom på Kebabsmaken på chipsen måste va intelligensbefriad..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Tonniiie

Citat från: Bussmicke skrivet 28 oktober 2011, 00:00:35 AM

Jappp *:D

Menzies

Micke det finns säkert folk som tycker du är intiligrnsbefriad för att du fotar bussar
Smaken är olika, man måste inte gilla samma saker , men att gå och tycka att folk är intelligensbefriade för att hon inte gillar det du gör, är inte det... Intelligensbefriat?

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 28 oktober 2011, 00:00:35 AM

Tja, finns ju Heinz Ketchupsmak hos Lay's, Honung/BBQ hos Kettle Chips m.m. - konstiga smaker finns väl för att det finns en efterfrågan trots allt???

Ted Selander

Citat från: Jacob skrivet 26 oktober 2011, 18:26:15 PM

Tack på förhand!

//Jacob

Av staplarna att döma gäller det att (också) köpa fler påsar!

MartinMartin

Citat från: Ted S skrivet 29 oktober 2011, 11:29:40 AM
Av staplarna att döma gäller det att (också) köpa fler påsar!

Ja, och varje såld påse ger ju 2 poäng så Jacob, investera 20.000 till nån handlare som
beställer hem 2000 påsar så har du 4000 poäng extra  ;)

jocke

Problemet är att de går inte att beställa fler påsar från OLW. Det gick att beställa till den ~1 oktober. Sedan var de stopp tyvärr. Så att de baseras på försäljning är lite vilseledande.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

5783

Citat från: virtual1 skrivet 29 oktober 2011, 10:35:21 AM
Tja, finns ju Heinz Ketchupsmak hos Lay's, Honung/BBQ hos Kettle Chips m.m. - konstiga smaker finns väl för att det finns en efterfrågan trots allt???

Vad är det för konstigt med Honung/BBQ? Det är ju verkligen två smaker som gifter sig bra ihop.