Huvudmeny

Lördag i Sälen

Startat av j-a, 26 februari 2011, 14:33:19 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

j-a

Nobina 7037 får en liten paus vid centrumhuset i Sälen

Sälenbuss OBO 949 (HC bussen) fd Linjebuss 030/Busslink 3860 verkar inte ha något att göra idag

Det var allt för idag :)

Carl Eric

Kan vi se fram vi se fram emot riktigt många bilder denna vecka då det är Sportlovstider...?

Jag skulle inte vilja köra runt Mora imorgon då större delen av alla Stockholmare skall upp till sina stugor... Det var ganska rejält med takboxar på E4:an idag!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Marc

Precis kommit hem från en tur och retur Stockholm-Sälen-Grövelsjön och kan bara instämma med föregående, det är "takboxrally" uppe i Dalarna och dessutom Tjejvasan idag.
Turligt nog är det bara turister på vägarna, så alla smitvägar är fortsatt farbara. Igår stod trafiken stilla in till Mora Noret, men ingen utan en Fjällexpressen valde vägen från Moraklockan via Färnäs.
Idag gick trafiken genom Mora bättre, lite köer, men Fjällexpressen nådde Stockholm 15min före tabell ändå.

the0fiskis

kul med bilder från sälen

ska upp till dem trakterna snart (onsdag)  :D kanske tar några bilder :) men stösta delen ska jag åka skidor  8)