Några rusningsbilder från Gnesta

Startat av Joakim Wahlberg, 09 februari 2011, 18:42:03 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Wahlberg

Tyvärr stod jag vid järnvägen när bussarna åkte förbi, däremot hann jag ta några bilder. Eftersom jag har NP imorgon kanske jag tar mig hit imorgon och ägnar mig bara åt bussfotografering :)

Nobina 7147 vid Gnesta Station, bussen har nyss ankommit från en tur på 514. I Bakgrunden står Nobina 5525.

Nobina 5525 på Västra Storgatan.

Nobina 7160 på Västra Storgatan, och på en tur mot Laxne.

Hoppas vardagsbilderna uppskattas,
//Jocke :) (som är ute och fotograferar mycket nu för att försöka bli bättre :))
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Carl Eric

Tänker du seriöst hoppa provet? Eller skriver ni på morgonen och är ledig sedan?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Joakim Wahlberg

Citat från: calken skrivet 09 februari 2011, 19:32:39 PM
Tänker du seriöst hoppa provet? Eller skriver ni på morgonen och är ledig sedan?
Nu misstolkade calken det lite. Det tänker jag självklart inte göra, men vi får gå när vi är klara. Och inget mer om det nu, det är totalt utanför ämnet ;)
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Ersa

Citat från: Joakim W skrivet 09 februari 2011, 18:42:03 PM
Eftersom jag har NP imorgon kanske jag tar mig hit imorgon och ägnar mig bara åt bussfotografering :)

Då vi redan är off-topic: Vad betyder NP i detta fall?

Taunusch

Citat från: Joakim W skrivet 09 februari 2011, 18:42:03 PM
Hoppas vardagsbilderna uppskattas,
//Jocke :) (som är ute och fotograferar mycket nu för att försöka bli bättre :))

Mycket fina bilder!  :D

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 09 februari 2011, 20:53:36 PM
Då vi redan är off-topic: Vad betyder NP i detta fall?

Nationella proven, denna vecka så var det Svenska läsförståelse och imorgon så är det uppsatsskrivning!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Gabi94

Det hade jag också NP, och imorn ska jag också ha uppsats. Lycka till Joakim, vilken skola går du i?

Joakim Wahlberg

Citat från: Taunusch skrivet 09 februari 2011, 20:55:23 PM
Mycket fina bilder!  :D
Något som inte är OT, äntligen ;) Och så tackar man så mycket för berömmet! :D