Keolis 3284 (Då och Nu-bilder)

Startat av JW, 04 februari 2011, 21:17:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

Fredrik Klint

Citat från: Jonathan W skrivet 04 februari 2011, 21:17:55 PM

15.15-avgången? Då står jag i kön! Detta är en Ösmotur och nästan alltid boggievagn (tips om man vill fota och inte åka ändå ner till Ösmo/Nynäshamn)  :)

JW

Citat från: Fredrik Klint skrivet 04 februari 2011, 21:26:16 PM
15.15-avgången? Då står jag i kön! Detta är en Ösmotur och nästan alltid boggievagn (tips om man vill fota och inte åka ändå ner till Ösmo/Nynäshamn)  :)
Japp. Ja, det är ju bra om just den turen körs med en vagn som man saknar  ;)

Fredrik Klint

Citat från: Jonathan W skrivet 04 februari 2011, 21:31:59 PM
Japp. Ja, det är ju bra om just den turen körs med en vagn som man saknar  ;)

Absolut, fina bilder glömde jag säga  :). Försökte få en bild på denna då den rundade hörnet vid nergången till tunnelbanan men bilden blev tyvärr suddig...
Däremot fick jag en blå Scania boggie, men föraren var mindre nöjd (först signalhorn, sen blinka med helljuset).

JW

Citat från: Fredrik Klint skrivet 04 februari 2011, 21:37:24 PM
Absolut, fina bilder glömde jag säga  :). Försökte få en bild på denna då den rundade hörnet vid nergången till tunnelbanan men bilden blev tyvärr suddig...
Däremot fick jag en blå Scania boggie, men föraren var mindre nöjd (först signalhorn, sen blinka med helljuset).
Tack. Någon blå boggie syntes inte till under den knappa halvtimmen jag var där dock  :(

Fredrik Klint

Citat från: Jonathan W skrivet 04 februari 2011, 21:41:49 PM
Tack. Någon blå boggie syntes inte till under den knappa halvtimmen jag var där dock  :(

Den gick ca 15.10 på linje 873...  ;)

JW

Muk

Trevligt! Kul att se 3284 i olika kostymer.