Södertälje ( 7 bilder)

Startat av Gabi94, 31 januari 2011, 09:21:04 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Gabi94

Haha, tack Calken, kanske kommer fånga några med linje 36 eller 36ö dom Söndagar som är kvar. Då körde dom ofta med boggi och dom gamla Volvo.

Jacob

Jag håller med calken.
Mina första inlägg med bilder här på forumet var bland de sämsta någonsin. Jag la upp VARENDA bild jag tog och tänkte "det är ju en bussbild" istället för "denna bild var inte så bra, fick ju inte med hela bussen"... tittade tillbaka på denna tråd: http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=21595.0 *suck* och tänkte "vad fan tänkte jag på". Mer än hälften av bilderna är ju urusla! Så nu lägger jag bara upp bilder som jag är nöjd med eller som jag tror kan tillföra något :) lycka till Gabriel! :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Gabi94

Det var ganska många bilder men jag gillade MÄN:en, Scania:an, Volvo:n och Neoplanen som liknare en MAN.

Muk

Det man få tänka på när man lägger upp bilder på ett forum är att man i princip "konkurrerar" med och kompletterar övriga fotografer på forumet. Man är en del av någonting större än den egna omgivningen och kan inte förvänta sig entusiasm för allt man lägger ut. Övriga forumdeltagare är inte ens mamma. Den som tittar på bilderna bryr sig inte om vilken utrustning man har. Huvudsaken är att bilderna tillför någonting. Om man själv är nöjd med en bild så lägg ut den på forumet. Innan man trycker på "posta" kan man alltid fundera på hur man själv skulle uppfatta bilden, om någon annan på forumet hade lagt ut den.