Invigning av nya kameran.. (Råsta, Bromma, Cityterm.)

Startat av Patrik, 15 september 2007, 14:50:03 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Yes, då hade man bytt upp sig lite och testat att ta lite bilder, krångel efter krångel med datorer och programvaror gjorde att jag inte kunde fixa några bilder ännu snabbare, även om det här är ganska snabbt jämfört med vissa andra bilder man lagt upp på sistone   ;)

Några fler bilder finns på hemsidan!

Trier

Patrik

Staffan Sävenfjord

Citat från: Patrik skrivet 15 september 2007, 14:59:15 PM
Jag tror att det är en Delfinbuss.

Den vita dubbeldäckaren är en Delfinbuss, men precis till höger om den finns en gul buss. Denna kan mycket väl tillhöra Roffes Buss i Forsheda. Men det finns fler som har gula bussar.

Bussmicke

Trevligt. upplever du nån skillnad jämf. den du hade innan?
Vad skiljer, på vilket sätt etc.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Elmheden

Angående dubbeldäckaren skulle det kunna vara Senor S. också fast mest troligt en delfin.

Edit. Bestämmer mig nu för en delfin. Senoren har mer grönt på sin.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 15 september 2007, 16:08:28 PM
Trevligt. upplever du nån skillnad jämf. den du hade innan?
Vad skiljer, på vilket sätt etc.

Skönare grepp, snabbare, känns rejälare, snabbknappar överallt, bättre på hög iso, otroligt mycket bättre AF osv.

MGA

Grattis till ett bra kameraköp, toppenfina bilder.  ;)
///
MGA

Ante

Citat från: Patrik skrivet 15 september 2007, 14:50:03 PM
Yes, då hade man bytt upp sig lite och testat att ta lite bilder, krångel efter krångel med datorer och programvaror gjorde att jag inte kunde fixa några bilder ännu snabbare, även om det här är ganska snabbt jämfört med vissa andra bilder man lagt upp på sistone   ;)

Ser att kameran och du fortfarande hittar trevliga motiv att fota :D
Tackar för fina bilder, och gratulerar till, som jag tycker det verkar som, ett riktigt bra köp!

/A

Patrik

Tack! Den där föraren var riktigt rolig, han tog på sig hatten och gav mig ett stort leende när han såg att jag riktade kameran mot honom  :)

Och eftersom du kan vara så snäll ibland så ska jag visa den här bilden också som jag glömde lägga upp här  ;)

Ante

Citat från: Patrik skrivet 15 september 2007, 17:33:33 PM
Tack! Den där föraren var riktigt rolig, han tog på sig hatten och gav mig ett stort leende när han såg att jag riktade kameran mot honom  :)

Och eftersom du kan vara så snäll ibland så ska jag visa den här bilden också som jag glömde lägga upp här  ;)

Huur kan du glömma något sådant ;D
Måste ta å vara ännu snällare med dig tror jag ;)

/A

Oskar A

Citat från: Patrik skrivet 15 september 2007, 14:50:03 PM

Hej! Fina bilder! Just denna bild föll mig i smaken lite extra. Vill samtidigt passa på att gratulera till den nya kameran som jag hoppas att du får mycket glädje av.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Patrik

Tack så mycket, kan tillägga att i byggnaden till vänster i bild ligger min skola så 546an är mitt bussval när jag bor i Kallhäll.

Niclas Rosenius

Mycket bra bilder. Ett bra val när man inte har samma ekonomi som Buss-Micke ;)

Det blir till att spara en slant till att byta upp sig tror jag  ;D

//Niclas