Huvudmeny

Sno inte min gardin

Startat av Peter Erret, 23 oktober 2010, 18:07:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

Dagens fynd  ???

Brukar numer inte visa dessa bilder för er  :-X

MrX

Ser ju ganska kul ut! Personen som gjort och kanske har nyckeln lär ju bli ganska glad när han sätter sig på samma plats och kan låsa upp låset igen!

Jag hoppas ironin går fram ;) Det är ju ändå skadegörelse det handlar om

Susanne

Ja vem vet hur personen som satte dit låset tänkte egentligen, eller inte ;)

Har kollat in dina bilder Peter på din hemsida och det är mycket skit rent ut sagt som du ser i din vardag. Fattar inte varför folk ska vandalisera så fruktansvärt. Nerklo**rade busskurer etc. Skulle vara intressant att ta reda på vem som klo**rat ner en viss busskur, sen vänta i 20 år, då den personen skaffat familj och hus och sen klo**ra ner han/hennes hus. Nejdå då är man inte bättre själv.

Peter Erret

Citat från: MrX skrivet 23 oktober 2010, 18:33:41 PM
Ser ju ganska kul ut! Personen som gjort och kanske har nyckeln lär ju bli ganska glad när han sätter sig på samma plats och kan låsa upp låset igen!

Jag hoppas ironin går fram ;) Det är ju ändå skadegörelse det handlar om
Då får han/hon komma till Mölnvik och "låsa upp gardinen", den ligger just nu i min bil  8) och kommer att hängas upp  på väggen i arbetsrummet på måndag.  :P

MrX

Citat från: Peter Erret skrivet 23 oktober 2010, 21:34:28 PM
Då får han/hon komma till Mölnvik och "låsa upp gardinen", den ligger just nu i min bil  8) och kommer att hängas upp  på väggen i arbetsrummet på måndag.  :P

Och sabba stämningen för övriga medarbetare? Nä, det där är bara en tråkig/rolig historia och inget mer. Verkligheten är som sådan att ungdomar gärna sabbar och förstör, att acceptera problemet och arbeta emot är nog det enklaste som serviceman, inte förstora problemet som det skulle vara om det hängdes upp till allmän åskådan. Tråkigt är det, skadegörelse i alla former är alltid tråkiga.