Man längtar tillbaks nu.

Startat av Möllers, 14 september 2010, 03:17:57 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Längtar ni inte tillsbaks till snön jag gör ellerfall  :)

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

snygg bild calken
jag längtar till backa till en riktig vinter, inte alltid det gick bra i lokaltrafiken men jag drabbades inte så hårt...

Tommy E

Den senaste vintern längtar jag inte tillbaka till! :-X Minus 22 och kaos i kollektivtrafiken när man måste hinna i tid till matteprov i skolan...
Nej, vinter är trevligt i en lagom dos, men senast blev det lite för mycket.
Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

RoggaBoy

Nä, inte ett dugg med tanke på att de var mellan 30-35 grader kallt i vintras. Usch!

Bussmicke

Nej verkligen inte. därför åker man till värmen:-)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

RoggaBoy

Citat från: Bussmiicke skrivet 14 september 2010, 21:47:38 PM
Nej verkligen inte. därför åker man till värmen:-)

Det är inte dumt, tur man har 4v semester sparat.

Alex Ljusteröbon

Jag längtar te vintern. Det är den bästa årstiden. Gillar inte alls värmen
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

virtual1

Citat från: Alex Ljusteröbon skrivet 15 september 2010, 10:38:19 AM
Jag längtar te vintern. Det är den bästa årstiden. Gillar inte alls värmen

Har aldrig fattat hur man _inte_ kan gilla värme? =) - att frysa suger ju... - man blir ju betydligt lyckligare av att slänga sig i kallt vatten o bada på sommaren än att sätta på sig en varm tröja på vintern ;-) - att överlag behöva pälsa på sig istället för att gå lättklädd ute känns ju bara tragiskt...

Susanne

Jag gillar när det är vinter i dess rätta benämning, så som vi faktiskt hade i 08-området i vintras. Tyvärr så fungerar saker inte som det ska då, plogning sandning etc. Så jag ser gärna att vi får en vit vinter även denna säsong i stället för en slaskvinter som vi annars vant oss vid i 08-området.