Bussar nekas att angöra nya Resecentrum i Uppsala.

Startat av patric, 21 augusti 2010, 09:27:57 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

lil-sis

Jag vet inte vem det var som sade det till mig men jag har hört att det var "planerat" att bussarna i snitt skulle spendera 6-9sek på resecentrum. Eftersom jag ingen källa har kan jag inte verifiera på ett bra sätt men jag skull inte på något vis bli förvånad...

Niclas Rosenius

Citat från: lil-sis skrivet 24 augusti 2010, 21:46:22 PM
Jag vet inte vem det var som sade det till mig men jag har hört att det var "planerat" att bussarna i snitt skulle spendera 6-9sek på resecentrum. Eftersom jag ingen källa har kan jag inte verifiera på ett bra sätt men jag skull inte på något vis bli förvånad...

Vet att jag har hört nåt liknande tid enligt uträkning av någon expert.

Totalt skrattretande teori.

//Niclas

Jonas

Citat från: lil-sis skrivet 24 augusti 2010, 21:46:22 PM

Det var väl Sture Jonsson på UL som utgick från den beräkningen innan han blev överbevisad om att det gick fungerade i verkligheten, men då var det tydligen redan för sent att ändra något.... (är inte förvånad över någonting som UL ansvarar över)