Busslink Mölndal (BILDER)

Startat av Jonas Gustafsson, 28 juni 2010, 23:58:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

M

Citat från: ch skrivet 03 juli 2010, 23:17:14 PM
2620 har fått reklam på röven. Ser lite komiskt ut med den reklamen på busslinje i Lindome ;-)

Hade ju suttit aningen bättre i Frölunda, då ligger ju Majorna på vägen till centrum.

/M

ch

Däremot var den snyggt folierad då färgen på reklamen ligger snyggt nära originalfärgen på bussen.

Bussmicke

Citat från: virtual1 skrivet 29 juni 2010, 13:32:17 PM
Var nästan omöjligt att se några då jag var där med, en gick på linje från Mölndal, minns dock inte linjenumret. Restrerande 3 som jag såg gick som övningsbussar - två sågs på Heden o en vid Mölndal.

Förstår inte er klagan, det dräller ju av dem. Idag på förmiddagen har jag fått 11 bussar i 25xx-serien...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 05 juli 2010, 10:48:41 AM
Förstår inte er klagan, det dräller ju av dem. Idag på förmiddagen har jag fått 11 bussar i 25xx-serien...

Vad du håller på då... då har de väl beslutat att det är dags att plocka in dem i trafik nu då!

Rikard

Citat från: virtual1 skrivet 05 juli 2010, 10:53:56 AM
Vad du håller på då... då har de väl beslutat att det är dags att plocka in dem i trafik nu då!
Ja eftersom de upptäckte att Partilles Volvobussar inte var skattade så gick alla bussarna åt då Scaniabussarna fick köras även i Partille. Även fordon från Sandarna Transport har lånats in. Står om detta på Blinknet som är busslinks peronalsida. Senast på tisdag skall allt vara tillbaka som vanligt igen.
Rikard.

Bussmicke

Hörde talas om detta här i Lindome
Vilken tur jag åkte till Mölndal idag...
Får bli en snabbvisit i Partille...
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussgubben

Citat från: Rikard skrivet 05 juli 2010, 12:03:48 PM
Ja eftersom de upptäckte att Partilles Volvobussar inte var skattade så gick alla bussarna åt då Scaniabussarna fick köras även i Partille. Även fordon från Sandarna Transport har lånats in. Står om detta på Blinknet som är busslinks peronalsida. Senast på tisdag skall allt vara tillbaka som vanligt igen.
Rikard.

Jag fick bussbyte i lördags kväll då trafikledningen sa till mig att Volvobussarna är oskattade!

Staffan Sävenfjord

Citat från: Rikard skrivet 05 juli 2010, 12:03:48 PM
Rikard.

Jag såg många av Busslinks 8500-or i trafik redan i dag. Så det verkar som om det gått snabbt att rätta till misstaget åtminstone för en del av bussarna.

Bussmicke

Jo jag märkte det när jag var i Partille, minst 10 styckna hittade jag
//Bussmicke.

Jonas Gustafsson

När jag och lillen åkte till sta´n på fömiddagen rullade bara Scanior i Partille, fick några på bild.
På eftermiddagen när vi åkte hem var nästan alla inbytta mot Volvobussar.

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Bussmicke

Här vid Svingeln har nu på morgonen enbart Volvo 8500 passerat.
Flera vagnar kom skyltade Partille cup också.
Fyllde många luckor idag.
//Bussmicke.