Parken Zoo, Eskilstuna....

Startat av Taunusch, 29 maj 2010, 14:59:00 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Taunusch

Ett gäng av bussarna som var vid Parken Zoo idag. Det fanns några till som inte kom med på bild...

Botkyrka Buss:

Junior & Company:

Staffan Sävenfjord

Citat från: Taunusch skrivet 29 maj 2010, 14:59:00 PM

Botkyrka Buss:

Alltså fd PTS Transports OmniLink-ledbuss med lite högre komfort. Denna leasas av Botkyrka Buss från och med i går.

Fikman

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2010, 18:28:23 PM
Alltså fd PTS Transports OmniLink-ledbuss med lite högre komfort. Denna leasas av Botkyrka Buss från och med i går.

Den ligger ute på scanias H-sida till salu

Staffan Sävenfjord

Citat från: Fikman skrivet 29 maj 2010, 19:02:05 PM
Den ligger ute på scanias H-sida till salu

Jo, men hemsidan är dåligt uppdaterad då. Leasing innebär i det här fallet alltså en form av finansiering, Botkyrka Buss står i fordonsregistret som brukare.

Fikman

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2010, 19:05:28 PM
Jo, men hemsidan är dåligt uppdaterad då. Leasing innebär i det här fallet alltså en form av finansiering, Botkyrka Buss står i fordonsregistret som brukare.

Jo ja vet vad Leasing innebär

Staffan Sävenfjord

Citat från: Fikman skrivet 29 maj 2010, 21:14:23 PM
Jo ja vet vad Leasing innebär

Jag förklarade därför att jag själv uttryckte mig otydligt. Leasing kan ju också vara detsamma som att man hyr in en buss för ett par veckors användning.

Peter Elmheden

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2010, 21:22:43 PM
Jag förklarade därför att jag själv uttryckte mig otydligt. Leasing kan ju också vara detsamma som att man hyr in en buss för ett par veckors användning.

Om du googlar "leasing" får du den korrekta förklaringen och behöver inte trassla in dig i något ;)

groenis

Tur att de har kört så jag får plats i dag :D

/Lennart