Nobina Halmstad idag [Bilder]

Startat av Bernt Talbrant, 25 mars 2010, 21:46:52 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Karsten

Citat från: Svemicke skrivet 27 mars 2010, 01:30:44 AM
Börjar tröttna nu på alla som snackar skit om MaxCi utan att ens ha behörighet att köra buss.

Jag tycker också det är tråkigt att det om och om igen ältas "hata-MaxCi, hata MaxCi", men det är faktiskt bara en person som gör det.

Richard

Jag tycker att Maxci ä en utomordentligt bra buss att åka i som passagerare robust och kraftfull, en buss med andra ord.

Kommer att sakna just Maxcin i förhållane till dom andra bussarna som kör i Halmstad så är Maxcin en buss att lita på i alla väder i ur o skur  ;D

Bussmicke

Har aldrig påstått jag är förare, vad gör du själv om dagarna?
Springer runt o leker duktig ? ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

Jag tycker vi ska inte hata nån buss alls här .

Ersa

Citat från: Svemicke skrivet 27 mars 2010, 01:30:44 AM
Börjar tröttna nu på alla som snackar skit om MaxCi utan att ens ha behörighet att köra buss.

Alla har ju rätt till en åsikt, men som Karsten skrev är ju Bussmicke i princip helt ensam om sin åsikt i detta forum. Om man gillar sönderkörd plast, krånglande datorer, dörrfel, förare med ryggvärk och inställda turer framför MaxCin har man ju rätt till det.

Vad vanliga resenärer tycker i frågan kunde man ju bl.a. se i de bägge Östersundstidningarna efter att Stadsbussarna lånat in en Västtrafikblå MaxCi från Orusttrafiken som hjälpte till bland alla gula betydligt nyare OmniLinkar. Två insändare från icke bussintresserade jämtar som skrev om hur bra utrymme det var i den blå bussen, och hur mjuk och bekväm fjädring den hade. :)