Fototips måndag vid Cinderella

Startat av Clabbe, 21 mars 2010, 21:45:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Clabbe

Handelskammaren i Värmland har chartrat Viking Cinderella. 22 bussar ansluter vid återkomsten måndag.

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Optimal

Kommer den till Stockholm? Finland? bra att skriva destinationen på båten. Om Stockholm, kommer den till City eller till Kappelskär?

Magnus

Cinderella går normalt sett Stockholm city-Mariehamn så hon borde göra det nu med

Carl Eric

Ja, fast det får bli en annan dag, synd att man inte såg tipset tidigare  :(
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

virtual1

Citat från: Clabbe skrivet 21 mars 2010, 21:45:17 PM
Handelskammaren i Värmland har chartrat Viking Cinderella. 22 bussar ansluter vid återkomsten måndag.

Var där tio minuter innan den skulle anlänt (15.30) - men den hade uppenbarligen kommit in långt tidigare, inget folk
på väg ut o knappt nån buss överhuvudtaget kvar (def. ingen från Värmland), nåväl... :-/