Vardags bilder från Gustavsberg!

Startat av Carl Eric, 12 mars 2010, 19:39:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Citat från: Peter Erret skrivet 15 mars 2010, 18:50:40 PM
Visst är det ett bra ställe, tyvärr med massor av skyltar och stolpar som man inte vill att de skymmer bussen, så vid rätt vald plats och "ren" bussida så ok. Själv så väljer jag nog att fota från Runda huset om man inte har motljus (mindre antal skyltar). Sedan beror det på vilken linje man vill bevaka och hur rörlig man är.  :)

Mm, det stämmer!

precis som du nämner så blir runda huset inge bra om det är motljus, vilket det ofta är på eftermiddagarna...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Peter Erret

Citat från: calken skrivet 16 mars 2010, 16:56:06 PM
Mm, det stämmer!

precis som du nämner så blir runda huset inge bra om det är motljus, vilket det ofta är på eftermiddagarna...
Vissa dagar så har man täckt lampan med ett grått skynke även på eftermiddagarna och då kan man stå där.  ;)

Carl Eric

Citat från: Peter Erret skrivet 16 mars 2010, 19:36:15 PM
Vissa dagar så har man täckt lampan med ett grått skynke även på eftermiddagarna och då kan man stå där.  ;)

Mm, fast då krävs det mycket snö för att det ska bli bra  ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!