Huvudmeny

Bort med guldkostymen

Startat av Martin Maltkvist, 18 januari 2010, 10:50:57 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

3542 är just nu i full färd med att bli av med sin guldkostym så ni som fått bussen på bild under 2009 kan skatta er lyckliga.:) 
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Ersa

Hur många individer hade guldfärg?

Martin Maltkvist

Två, nyss nämnda samt en MAN-led.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Ersa

Då fick jag nog den sista bilden på kortvagnen i kostym. :)

Martin Maltkvist

Hälsningar
/Martin

Ersa

Ersa

Finns det MAN-fantaster i Eskilstuna? Ge sjutton i att bokstavera era åsikter bak på en Volvo! ::)

Niklas Bygdestam

Citat från: Ersa skrivet 19 januari 2010, 10:18:28 AM

Finns det MAN-fantaster i Eskilstuna? Ge sjutton i att bokstavera era åsikter bak på en Volvo! ::)

Den var ju bra ;D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

jockegrabben

3542 har förvandlats igen. Inte LT Sörmland grön, utan blå. Just nu gör bussen kampanj för sängjätten och är helstripad med deras budskap. Rätt snygg faktiskt. Tyvärr har bussen råkat ut för ett motorhaveri lagom i den nya kostymen och står på garageplan i väntan på nya delar. Vi får hoppas att den kommer ut på gatorna igen snart!   ;D

Martin Maltkvist

Citat från: jockegrabben skrivet 27 februari 2010, 17:35:05 PM
3542 har förvandlats igen. Inte LT Sörmland grön, utan blå. Just nu gör bussen kampanj för sängjätten och är helstripad med deras budskap. Rätt snygg faktiskt. Tyvärr har bussen råkat ut för ett motorhaveri lagom i den nya kostymen och står på garageplan i väntan på nya delar. Vi får hoppas att den kommer ut på gatorna igen snart!   ;D
Där sa du något, jag har ett svagt minne av att jag sett den bussen tidigare i år.
Passande att bussen s¨år still så kulle mnan kunna gå in ovh provligga en säng.:)

Hälsningar
/Martin

Stefan P

Hej

Vad gjorde bussen reklam då?

mvh Stefan P