Nobina 3781 & 3787 på väg österut

Startat av Ersa, 08 januari 2010, 20:31:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Ja, österut var väderstrecket de Värmlandslackade Säfflevagnarna framfördes på idag på E20 mellan Arboga och Eskilstuna.
Export ännu längre österut på gång?

Anders L

Antagligen på väg till Huddinge. 3781 gör då sitt andra besök där. 2008 körde jag den dit en härlig sommardag strax innan midsommar. Lämnade bussen och tog tåget hem till Kristinehamn igen. En månad senare står bussen hos Swebus i Karlstad  :P.
En aning onödigt kan man ju tycka att köra 60 mil extra istället för bara 4. Men det är ju inte jag som bestämmer vart bussarna ska vara placerade.
Hoppas att det är mer permanent den här gången.

bussfan

Citat från: Anders L skrivet 08 januari 2010, 23:38:32 PM
Antagligen på väg till Huddinge. 3781 gör då sitt andra besök där. 2008 körde jag den dit en härlig sommardag strax innan midsommar. Lämnade bussen och tog tåget hem till Kristinehamn igen. En månad senare står bussen hos Swebus i Karlstad  :P.
En aning onödigt kan man ju tycka att köra 60 mil extra istället för bara 4. Men det är ju inte jag som bestämmer vart bussarna ska vara placerade.

buss 3781 har varit stationerad här kristinehamn ;)

Anders Lundén

Citat från: Anders L skrivet 08 januari 2010, 23:38:32 PM

3781 och 3787 är avställda och ägs sedan i december av Hölö demonteringar.
// Anders