Bilder från Luleå 2010-01-08 i -30 grader

Startat av bm1113, 08 januari 2010, 19:58:39 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bm1113

nu är det bara kring -25 / 26 här :)

men här kommer lite från igår ;)
när man var till Luleå

visade -29 hemma och då såg dörrlåset ut såhär  :mrgreen:

biltermometern stämnde rätt bra med VVs skyltar

här ser ni vad den stod på när vi svängde upp i Luleå sen pendlade den mellan -30 och -32

lite isbrytare
Ymer

och Ale stack mot Gävlebukten och senare troligt även till Vänen

här kommer även film på isbrytaren Ale ;) dock ny kamera och redigeringspogram så tar ett tag att lära sig ;) sen lite skakigt i -31-33  :mrgreen: men vad var det nu de sa i handboken kameran ska inte användas under 0 grader  :dancing_geek:  :lmao:  inget stoppar mig
http://www.youtube.com/watch?v=FbQSF9Q5FNM

fick en och annan buss på bild i alla fall ;)

några bussar utanför coop arena ;)

New_options

bm1113

ja vi for omkring denna dag i en 94as Chrysler Town & Country  samma kaross som Grand Voyager

Melker

Trevliga bilder från en trevlig plats!

Men int behöv man fara te Lule för he ska va kallt (ett lätt pinsamt försök att skriva på norrländska)

938,4 km söderut (snabbaste bilväg enligt Eniro) är det inte så värst varmt heller...

Bilden är tagen i tisdags, 5 januari.

Simon Bertilsson

Citat från: Melker skrivet 08 januari 2010, 22:24:38 PM
Trevliga bilder från en trevlig plats!

Men int behöv man fara te Lule för he ska va kallt (ett lätt pinsamt försök att skriva på norrländska)

938,4 km söderut (snabbaste bilväg enligt Eniro) är det inte så värst varmt heller...

Bilden är tagen i tisdags, 5 januari.

Var är detta?
Själv är jag just hemkommen, och tempen här ute på landsbygden nöjde sig med 13 grader. Tillräckligt kallt för en Skåning! ;)

bm1113

Bengt Jönsson

Temperaturnaja normalnaja Rossija Siberija..
;D :D ;) 8) :P
/B

Krille

Å fy vill inte ens föreställa mig detta, Luleå som är kallt även mitt på sommaren, även om termometern står på 25+ !

/K

Optimal

-37 i sälen i onsdags, dock så hade jag inte med kameran utdå .

bm1113

HeHe ja nu är det bara -2 sisst jag såg på tempmätaren

Dson

Härligt, 30 sköna! :D -34 var det i Duved i Torsdags, -33 i Järpen. Den lastbil jag körde (och kör fram tills på fredag) startade utan problem, även fast den var lite småtrög :)