Huvudmeny

Bilmupperi 1.3

Startat av Möllers, 01 januari 2010, 14:26:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas



Lincoln Town Car Limousine utanför Hard Rock Café på Sveavägen i Stockholm i lördags.

Snett över korsningen Sveavägen/Odengatan, så stod denna minst sagt upphottade New Mini Cooper. Någon annan förutom mig som tänker på filmen Italian Job när man ser den här?  ;)


Några dagar tidigare, vid nästan samma plats som Minin, så stod denna gamla Rover TC 2000:

Ett riktigt stiligt åk i mina ögon! :)

Sist, men inte minst, min absoluta favoritbil, har alltid varit och lär alltid vara:


En Porsche 911 (eg. Porsche 996) Carrera 4, som ni ser fotades i Norrköping.


Mölle-Mats

Citat från: Henrik N skrivet 27 april 2010, 09:50:02 AM

Dags för avdelningen för värdelöst vetande om gamla SAAB:ar att rycka ut igen! Här har vi en SAAB 96 V4 av 1973 års modell i kulören Carolinerblå (B8). Just en sådan har jag haft, men den var inte alls lika fin som detta exemplaret trots att det redan var vintern 1983/1984 som jag ägde den! Den blev sedemera stulen från nästa ägare och kom nog aldrig till rätta tror jag ...  

PS! De rälsburna ryssarna är ju bara för schuckra!!! DS!

fontheking5

Trodde inte det fanns några sådana här Fiat er kvar i Sverige

fontheking5

Kul med en Rover 2000TC också , dom är inte så vanliga heller

Jobergg

Citat från: fontheking5 skrivet 27 april 2010, 15:46:00 PM
Trodde inte det fanns några sådana här Fiat er kvar i Sverige


Nä 126 modellen är ganska sällsynt här, men just denna bild tror jag är tagen utomlands, den har väl en Ungersk regskylt eller ser jag fel?

fontheking5

Citat från: Jobergg skrivet 27 april 2010, 18:48:51 PM
Nä 126 modellen är ganska sällsynt här, men just denna bild tror jag är tagen utomlands, den har väl en Ungersk regskylt eller ser jag fel?
Ja jag såg det sen att den nog var tagen utomlands . Nej en Fiat 126 ser man inte så ofta här

Henrik N

Bilden är tagen i Budapest så det stämmer :)

the0fiskis

Citat från: Jobergg skrivet 26 april 2010, 23:02:40 PM
En dansk elbil som heter CityEl eller nåt sånt.

Var såg du den? En kompis var och provkörde en sån i Sthlm för ett tag sedan.
fiskätra som ligger nära saltsjöbaden

Möllers


Möllers


the0fiskis


fontheking5

Den första är en Hummer H3 SUT . Sport Utility Truck . Den andra är en Ford Transit från 1976

Möllers

Dom togs 3 Maj.













Uploaded with ImageShack.us

fontheking5

3 stycken Nissan Skyline på en dag ser man inte så ofta . Såg 2 stycken förra helgen men hann inte fota dom .