Huvudmeny

Bilmupperi 1.3

Startat av Möllers, 01 januari 2010, 14:26:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Den här gillar jag, folkabuss med tält!

Fotat idag 23/7 2010 vid Eurostop, Arlandastad.

Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan


www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

the0fiskis


the0fiskis


fontheking5

En av dom snyggaste 4 dörrars bilarna som lämnat fabriken tycker jag . Alfa Romeo 156 GTA .  ;D

Se och njut . En av dom vackraste motorerna som finns . Alfa Romeo 3,2 Liter V6 a 250 HK . Kromade Insugningsrör

fontheking5

Citat från: Jobergg skrivet 26 maj 2010, 05:22:07 AM
3200 GT tror jag den heter.
Såg en sån i går när jag åkte hem men hann inte ta någon bild på den .

Mölle-Mats

En SAAB? Och är den SAABish?





Mja, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den (förhoppningsvis) sista Trollhätte-Opelen, att den är ett GM-initiativ som även var avsett att lanseras over there i lätt modifierad form med Buick-emblem har i alla fall jag inga problem med att inse ... :roll:

Men ful som stryk eller inte, jag hoppas att den lyckas på marknaden så att SAAB överlever, och att Victor Mullers idéskiss om en retro SAAB 9-2 kan realiseras!

Möllers


Möllers


svenerik eklund




Möllers

#131
Visa bilförare borde inte ha körkort dom kör som yra höns kolla bara här fel sida om väggen kommer denna dåren.
Var minst 4 bilar som körde så det är livs farligt dom kör så tänk om det skulle komma en lastbil ifrån den sidan hade det slutat bra hade det blevid kollision.



Björn Lövdahl

Citat från: Mattias Möller. skrivet 03 augusti 2010, 22:19:25 PM
Visa bilförare borde inte ha körkort dom kör som yra höns kolla bara här fel sida om väggen kommer denna dåren.
Var minns 4 bilar som körde så det är livs farligt dom kör så tänk om det skulle komma en lastbil ifrån den sidan hade det slutat bra hade det blevid kollision.




Tycker dock det ser ut som någon dirigerar trafiken på det hållet?
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Möllers

Jo gör han han står vid en rundell där.

fontheking5

En Citroen DS och 1 Lincoln från dom senaste dagarna .

Lincoln