Kvällen vintriga hemresa...

Startat av Bussmicke, 16 december 2009, 23:30:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jonas Gustafsson

I och för sig är den som står bakom kameran minst lika viktig som kameran, men hur mycket mer jag än kan lära mig om fotografering kommer min nuvarande kamera aldrig någonsin att fixa bilder med den lystern och det skärpedjupet i mörker och snöoväder. *avundsjuk suck*

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Möllers

Fina bilder där bästa fotografen tycker jag BussMicke The King.

Peter Rost

Bussmicke

Du behöver inte citera alla bilderna ;) men det var vid 22
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

Timme senare då efter jag hade plåtat klart i Landskrona.

Mikael T Nilsson

Mycket snygga vinterbilder, Micke!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

//Bussmicke.

yngrot

Så här ska det ju se ut i december hoppas det ligger kvar till jul.. länge sen den var vit..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

M224

Bussmicke

Citat från: M224 skrivet 17 december 2009, 18:10:30 PM
Mumma! Härliga vinterbilder.

Tack vännen, då skulle du se de jag tog på Brommadepån. Man ser knappt bussen för allt snöande...
//Bussmicke.

M224

Citat från: Bussmicke skrivet 17 december 2009, 18:25:54 PM
Tack vännen, då skulle du se de jag tog på Brommadepån. Man ser knappt bussen för allt snöande...

Ser fram emot den vännen.  :)