Är det någon här som varit förare av:

Startat av Danne B., 14 augusti 2007, 16:35:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Danne B.

ENS 356

eller

MNN 153

eller

BFB 880

och kanske har nå´t kul att berätta eller kanske har någon gammal(!) bild på någon av dom?

:)

//Danne

Nicklas Vasa

Det finns en bild på bakstammen av GDG 2681 (MNN 153) på www.Wasatrafik.se/GDG bilder.

Danne B.

Citat från: Nicklas Vasa skrivet 14 augusti 2007, 16:49:35 PM
Det finns en bild på bakstammen av GDG 2681 (MNN 153) på www.Wasatrafik.se/GDG bilder.

Länken fungerar tyvärr inte... Provade att ta bort "GDG" men jag hittar inte bilden ändå... :-[

//Danne


Greger Larsson

ENS356 verkar vara en sån där "trängselbuss" i alla fall, här på Sveavägen för ett och ett halvt år sedan:


Danne B.

ENS 356 rullar sedan årsskiftet som transferbuss hos en av långtidsparkeringarna vid Arlanda! ;) Dock med (nästan) samma målning/dekor som på din bild!

//Danne

Danne B.

Citat från: Peter Elmheden skrivet 14 augusti 2007, 17:13:00 PM
Testa denna istället.

http://www.wasatrafik.se/gdgbilder.htm

Kikat där men jag kanske är lite blind... ??? Jag hittar inte den bilden som avses...?!

//Danne

Nicklas Vasa

Det är ju många bilder, så du får leta lite, Leta en bit ner och till höger....

Danne B.


Danne B.

Ingen mer som har nå´t att berätta? ;)

//Danne

Ersa

Citat från: Greger Larsson skrivet 14 augusti 2007, 23:06:14 PM
ENS356 verkar vara en sån där "trängselbuss" i alla fall, här på Sveavägen för ett och ett halvt år sedan:

Den var på en tur i Norrtälje 2006-05-19 enligt min kameras minne.
Suddiga bilder kommer en annan gång.

Nicklas Vasa

GDG 2681, numera vit och blå, står väl till salu hos nån bilfirma i Sthlm, jag har något minne av nån bild i nån tråd tidigare i sommar.....?

Danne B.

Citat från: Nicklas Vasa skrivet 04 september 2007, 16:27:33 PM
GDG 2681, numera vit och blå, står väl till salu hos nån bilfirma i Sthlm, jag har något minne av nån bild i nån tråd tidigare i sommar.....?

Vit och blå stämmer ju bra, men att den skulle varit till salu hos en bilfirma(?) i år har jag svårt att tro...? Var menar du att den skulle stått?

//Danne

Nicklas Vasa