Huvudmeny

Hål i mina inlägg.

Startat av jonas a, 29 augusti 2009, 12:56:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Jag kör bara med Imageshack ner jag visar bilderna här sällan jag laddar på photobucket bara om image så krångla så tar jag photobucket så lägge.
Har testat massor andra laddnings sidor med men image är den bästa hittills  :)

Uffe D

Jag kör med Tinypic, tycker att det fungerar skitbra.

Autotransit

Jag tror nog att det mesta fungerar bra, det beror kanske mer på kunskap och ambitionsnivå på sina album. För min egen del som är väldigt ovan med den här biten av datorvärlden så är allt svårt, men med hjälp av en massa snälla och försående människor så ska det nog bli bra även för mig  ;)

/Stellan

jonas a

www.lastbilsbilder.se

Ja det är sidan jag nu håller på att spika upp. Ex antal svordomar har det blivit hittils och det tar tid, Fruktansvärt mycket tid.
Men men nu gör jag sidan från scratch och jag lär mig på vägen. Så just nu behöver jag ingen konstruktiv kritik.

fontheking5

Loggade in på Zoomr idag men kunde inte hitta var bilderna låg tyvärr , vet inte om dom försvinner när man länkar dom eller om dom hamnar på något konstigt ställe . Tur man har garaget.org , kingsclub och photobucket , 2 mycket pålitliga sidor och 1 hyfsat pålitlig sida .

fontheking5

Kommer inte att lägga upp fler bilder på Zoomr , något mer krångligt har jag aldrig varit med om  :'(. Synd för dom verkade inte ha någon begränsning på uppladdningen . Tur det finns andra sidor , har bara andvänt hälften av mitt Photobucket utrymme till exempel

Autotransit

Jag har väl egentligen inte haft något problem alls med photobucket annat än att det varit för många och tittat på mina bilder. När det blir för mycket besökare på en sida så stänger de helt enkelt ned den sidan ett tag, det är mest därför håller jag på med att försöka knåpa ihop någon slags hemsida.

/Stellan

jocke

Fördelen med tex, one.com före imageshack och de är ju att de går SÅ mycket fortare o ladda bilder.
Jag förändrar era liv med detta inlägg