Huvudmeny

Postvagnen?

Startat av IngemarJ, 04 augusti 2009, 22:28:06 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

IngemarJ

Evig tur att rikets järnvägstrafik inte har samma låga driftssäkerhet.

Hälsar

Ingemar

Patrik

Tråkigt att "ägarna" betalar när forumet ligger nere, tycker att de borde bli riktigt förbannade. Det har iofs att göra med programvaran för forumet, man borde ändå bli förbannad.
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

NerdBoy

Citat från: Patrik skrivet 16 augusti 2009, 17:55:06 PM
Tråkigt att "ägarna" betalar när forumet ligger nere, tycker att de borde bli riktigt förbannade. Det har iofs att göra med programvaran för forumet, man borde ändå bli förbannad.

Varför skulle man inte betala? Det är väl inte webhotellets fel att SJK har valt en dålig programvara?

Patrik

Citat från: NerdBoy skrivet 16 augusti 2009, 19:09:15 PM
Varför skulle man inte betala? Det är väl inte webhotellets fel att SJK har valt en dålig programvara?

Nej, men om dom ska betala för forumet så antar jag att man gärna vill att den fungerar också.
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Niklas Bygdestam

Enstaka haverier kan man acceptera. Men i Postvagnens fall har det blivit alldeles för ofta. Om Buss Snack under en period har havererat en gång så har Postvagnen under motsvarande tid havererat minst 30 gånger eller något ditåt om vi ska jämföra driftsäkerheten mellan forumen
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

NerdBoy

Citat från: Patrik skrivet 16 augusti 2009, 19:11:53 PM
Nej, men om dom ska betala för forumet så antar jag att man gärna vill att den fungerar också.
Uppenbarligen så är man inte så intresserade av att det ska funka.  ???

IngemarJ

Då tycks den vara spårsatt igen, man frågar sig för hur länge den här gången, tycks ju numera vara ur spår mer än halva dygnet.

Hälsar

Ingemar

Yujin Zhang

Citat från: Bussmicke skrivet 17 augusti 2009, 00:11:07 AM
Skräpvagnen...

Hur var det nu med att inte använda buss snack som klagomur?