Bussnackare på Vaksalagatan igår?

Startat av Simon A, 01 augusti 2009, 18:50:09 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon A

Såg två stycken som fotade GUB 151, för övrigt den segaste buss GUB har, på linje sex igår när den kom vid Vaksala torg vid 15.30-15.40- tiden igår. Jag såg personerna från bussen ifråga som rattades av min far och jag själv satt längst fram på höger sida. Var det bussnackare som tog bilden ifråga? Skulle gärna se den isåfall.

//Simon

jocke

Kan väl varit Joan & co som skulle vara i stan igår?
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Ersa

Ersa

Med risk för att själv hamna på bild här i forumet lägger jag upp dessa från gårdagens "bussfotofototur". Inga bussar fotades, utan endast bussfotografer. ;D

Här blev det bråttom till en UL/Swebus-grå CN113 i 41-serien.

Cykel och hund tillhör undertecknad.

Simon A

Jo men några av dessa personer tycker jag mig känna igen :) Då kan jag bara hoppas att bilden på GUB 151 dyker upp inom en snar framtid. Tror inte jag syns för det stod en person precis vid min stol vid fototillfället, men det är ju alltid kul att se en bild som far fastnat på :)

//Simon

Bussmicke

Vem är den fjärde personen i sista bilden?
De tre till vänster känner jag igen.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jacob med C

Besök min hemsida för bilder från Norrland http://www.bussbilder.com . Över 2100 bilder.

Instagram konto:
https://instagram.com/bussbilder.se?utm_medium=copy_link

Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare!

Ersa

Citat från: Jacob med C skrivet 02 augusti 2009, 00:58:33 AM
Dessa bilder är snart 1 år gamla.

Oj! Då tar jag bort länken från mitt inlägg och väntar på de nya bilderna.

homer

HAHA, helt underbara bilder, tack för dem! :)

Jona

Bästa bilden är ju den med utryckning Uppsala där 2 saker får för sig att motion är nyttigt för hälsan...

Den med helsvart mundering är jag. Min keps är visserligen grön, är ju bra med litegran variation!

Som info kan jag säga att vi hade flytt när vi kom ner till Kungsgatan så var det grönt för fotgängare och springa över till andra sidan. Detta utnjyttjades av oss båda springbud och en hyfsat vettigt bild på O-dörrsidan blev resultatet.

Eventuellt får ni se bilden en söndag framöver eftersom jag just nu är på resande fot och endast har tillgång till den lilla barbära Komputtern...

Ligger ändå 8 månader efter i bildredigering så ni kan ju börja gissa ungefär när mina bilder från Östra Aros finns online på min bortasida...

/Jona

MVH Filosofen Jona

Optimal

Nu har vi ju ( Erik som inte visade sig bakom kameran  :)) Jona, Jacob och Yujin på bild, men som BM sa, vem är den fjärde?

Simon A

Citat från: Optimal skrivet 02 augusti 2009, 10:45:13 AM
Nu har vi ju ( Erik som inte visade sig bakom kameran  :)) Jona, Jacob och Yujin på bild, men som BM sa, vem är den fjärde?
Han har nog kontakt med bussvärlden iallafall eftersom han har en slunga på sig. Tror han var en av dem som fotade på Vaksalagatan.

//Simon

Optimal

Citat från: Simon A skrivet 02 augusti 2009, 11:36:38 AM
Han har nog kontakt med bussvärlden iallafall eftersom han har en slunga på sig. Tror han var en av dem som fotade på Vaksalagatan.

//Simon

Jo det vet jag ju, men det var ett namn jag var ute efter  ;D

Jacob med C

Besök min hemsida för bilder från Norrland http://www.bussbilder.com . Över 2100 bilder.

Instagram konto:
https://instagram.com/bussbilder.se?utm_medium=copy_link

Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare!

David S

Citat från: Simon A skrivet 02 augusti 2009, 11:36:38 AM

//Simon

Kan säga att det är jag som figurerar på dessa bilder.

Har för övrigt köpt min slunga på Tradera av Verspieder.

Kul för övrigt att se sig själv på bild. :)