Mer Orusttrafiken 70790-791 (BILDER)

Startat av Jonas Gustafsson, 23 juli 2009, 01:05:58 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Gustafsson

Inte blir det mycket bussfoto nu när man är småbarnsförälder. Men en och annan buss hittar kameran fortfarande.
Till exempel Orusttrafikens Lahtibussar från Evalds Buss i ersättningstrafiken Eketrägatan-Länsmansgården:

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Johan B

Trevligt, det var ett tag sedan nu. Antar att det blir mer fotande sen, då lillen ska lära sig bussfotandets ädla konst ;)?

Bussmicke

Det får vi hoppas.

Jag var själv ute igår kväll och det vgar tur jag gjorde det.
I morse när jag besökte Ringön stod båda bussarna hemma och hade ej varit ute på morgonen, de skulle dock ut senare, så hade jag satsat på detta i morse hade det blivit stortorsk med bilder.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Erling.L

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 23 juli 2009, 01:05:58 AM
Inte blir det mycket bussfoto nu när man är småbarnsförälder. Men en och annan buss hittar kameran fortfarande.
Till exempel Orusttrafikens Lahtibussar från Evalds Buss i ersättningstrafiken Eketrägatan-Länsmansgården:

//Jonas G

borde ju vara guldläge lasta kamera väskan på underredet o ut o promenera o fota :) ;)
Varit på GS 9603-0111 0312-1306 Keolis från 130616

Jonas Gustafsson

Citat från: BEL skrivet 23 juli 2009, 20:05:24 PM
borde ju vara guldläge lasta kamera väskan på underredet o ut o promenera o fota :) ;)

Har faktiskt funderat på denna variant! :)
Bilderna ovan samt alla andra bilder från 20/7 i mina senaste inlägg togs dock under en cykeltur på egen hand medan frun och sonen träffade en kompis till frun...

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

yngrot

Du måste ju börja i tid att få han att bli busstokig..  ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina