Låst ämne: Busschaufför körde fel, fick stryk

Startat av Göransson, 22 mars 2009, 12:25:47 PM

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Uffe D

Jag får väl be om ursäkt då för att jag tydligen startade en tråd som inte är inom forumets intresseområde. Jag som i min enfald trodde att arbetsmiljöfrågor var något som kunde och borde diskuteras på detta forum.

tobias-säffle2000

Uffe D

Nu försvann Göranssons sista inlägg med, varför?

Staffan Sävenfjord

Citat från: Uffe D skrivet 22 mars 2009, 22:56:52 PM
Nu försvann Göranssons sista inlägg med, varför?

Troligen för att han själv raderade det.

Uffe D

Hur kan han radera ett inlägg när han står som gäst?

Staffan Sävenfjord

Citat från: Uffe D skrivet 22 mars 2009, 23:50:49 PM
Hur kan han radera ett inlägg när han står som gäst?

Jag trodde att han gjorde det innan han avregistrerade sig. Men jag kan ha fel och jag vet inte vad som hände.
Det vanliga när ett inlägg försvinner så här är att skribenten själv raderat det och det var utgångspunkten för mitt svar.

Uffe D

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 22 mars 2009, 23:53:56 PM
Jag trodde att han gjorde det innan han avregistrerade sig. Men jag kan ha fel och jag vet inte vad som hände.
Det vanliga när ett inlägg försvinner så här är att skribenten själv raderat det och det var utgångspunkten för mitt svar.

När jag läste inlägget första gången hade han redan avregistrerat sig. Men skitsamma, jag blev mest nyfiken på hur det hade gått till. Vi slåpper det nu.

admin

Råkade visst radera det senast inkomna, men ovidkommande inlägget samtidigt som Lasse valde att svara på det. Hur som helst så spelar det nog ingen större roll då inlägget i sig knappast förde tråden vare sig framåt eller bakåt.

Då Lasses råd ovan är allmängiltigt samtidigt som även denna tråd kommit till vägs ände så sätter vi därmed P för vidare pajkastning.