Huvudmeny

För 5 år sedan

Startat av Jonas Strömblad, 10 mars 2009, 21:51:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Strömblad

Satt å kollade en skiva med bilder tagna för 5 år sedan. Mycket har hänt i järnvägsvärlden på de åren, men även inom bussvärlden. Den här är inte tagen för exakt 5 år sedan, men den 23/3-04 körde jag den här pärlan några svängar på 42 och 72. Förmodligen njöt jag hela tiden  :)

Å för att Årskorts-Micke inte skall bli ledsen så kan jag meddela att även den här bussen hade jag den äran att ratta runt på Stockholms gator innan det blev dags att sticka ut i förorten med bl.a 4609 och 3241
/J

Bussmicke

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 10 mars 2009, 21:51:40 PM

Satt å kollade en skiva med bilder tagna för 5 år sedan. Mycket har hänt i järnvägsvärlden på de åren, men även inom bussvärlden. Den här är inte tagen för exakt 5 år sedan, men den 23/3-04 körde jag den här pärlan några svängar på 42 och 72. Förmodligen njöt jag hela tiden  :)
Trevligt med H17E.
Mycket inom järnvägsvärlden? nja, det vetti 17..

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 10 mars 2009, 21:51:40 PM
Å för att Årskorts-Micke inte skall bli ledsen så kan jag meddela att även den här bussen hade jag den äran att ratta runt på Stockholms gator innan det blev dags att sticka ut i förorten med bl.a 4609 och 3241
/J
Vem är det?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.