Huvudmeny

En 45XX-buss hos Swebus

Startat av virtual1, 06 januari 2009, 19:47:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Oskar A

Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

virtual1

Bussmicke

Jag undrar om den inte var ny i stan då..
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Greger Larsson

4537 i besvärlig höstsol. En gång Swebus mest välvårdade buss..

Bussmicke

Verspieder. Kan vi inte hålla oss till en bild per användare?
//Bussmicke.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 06 januari 2009, 22:38:54 PM

Böjd att hålla med, plocka ut din bästa bild o visa den =)

Bussmicke

Det var någon annan som uttryckte samma önskemål för nån dag sedan.
//Bussmicke.

Cyklisten

Det var i början på mitt bussfotograferande, så ni får ursäkta kvaliteten. Det var också sista året med en gratisbiljett från Skånetrafiken på den "bilfria" dagen.

Janne Rickman

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 06 januari 2009, 22:38:54 PM

Usch så tråkigt. Det minskar ju antalet bilder väsentligt, och jag trodde att varierande motiv var viktigare än att fotografens namn upprepas ibland. Men visst kan vi göra så.

virtual1

Citat från: Verspieder skrivet 07 januari 2009, 19:19:23 PM
Usch så tråkigt. Det minskar ju antalet bilder väsentligt, och jag trodde att varierande motiv var viktigare än att fotografens namn upprepas ibland. Men visst kan vi göra så.

Jo, men nu var inte tanken att det skulle vara en kavalkad av alla bussar i en serie, jag trodde inte ens att nån skulle haka på från första början! Min tanke var IAf att visa _den_ roligaste/snyggaste/mest annorlunda _bilden_ - inte alla bilder jag hade =)

Ersa

Citat från: virtual1 skrivet 07 januari 2009, 19:33:13 PM
Jo, men nu var inte tanken att det skulle vara en kavalkad av alla bussar i en serie, jag trodde inte ens att nån skulle haka på från första början! Min tanke var IAf att visa _den_ roligaste/snyggaste/mest annorlunda _bilden_ - inte alla bilder jag hade =)

I see! :)

Frippe Fribas

Eftersom jag inte har tillgång till hela bildsamlingen här på jobbet får det bli ännu en SL-bild även om jag vet att det är tråkigt...
//Fredrik

Jonas Strömblad