Gröna bussar för dagen.

Startat av Möllers, 24 november 2008, 18:00:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

;D

Hoppas ni gillar dom det gör jag ellerfall.
Måtte lite halv taskigt lite illa månede kom då o då inte trevligt alls ner jag var i Malmö.
Och kalt var det med mellan ått sen jag kom ifrån Trelleborg kom det mycket snö i Malmö fotade aldrig i Malmö pallade inte alls.

jocks74

dags för lite nya stadsbussar i Trelleborg märker jag :)

Möllers

Dom ska få nya år 2009 tror jag.

Niklas Bygdestam

Citat från: Mattias Möller. skrivet 24 november 2008, 18:00:05 PM

Och kalt var det med mellan ått sen jag kom ifrån Trelleborg kom det mycket snö i Malmö fotade aldrig i Malmö pallade inte alls.

Mycket snö? Det där var väl inget? Då skulle ni skåningar komma hit till Uppsala och se hur vi har det just nu ;D ;)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Möllers

Nja så mycket snö var det inte fanns mest is där i trelleborg på visa ställen.

Camilla

Citat från: Mattias Möller. skrivet 24 november 2008, 23:09:19 PM
Nja så mycket snö var det inte fanns mest is där i trelleborg på visa ställen.
Om du vill se mycket snö så åka du åka upp till stockholms län för där är det mera snö

Möllers

hähä mm skulle vara det får jag bo i ett hotell då i stockholm kommer kanske bli i framtiden vem vet bo i hotell  :)
Stockholm är nr1 man vill fota i och o göteborg.

Sundås

Citat från: Mattias Möller. skrivet 25 november 2008, 00:27:01 AM
hähä mm skulle vara det får jag bo i ett hotell då i stockholm kommer kanske bli i framtiden vem vet bo i hotell  :)
Stockholm är nr1 man vill fota i och o göteborg.

Inte Emmaboda? :O
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

Simon Bertilsson

Roligt att DAB-servicebussarna är still going strong. De må låta som stenkrossar och vara lika pigga som en sengångare, men charmiga är de! Jag förknippar det där ljudet starkt med Eslöv.

Möllers

Jo det ljudet gillar man men finns det DABar kvar i Ystad tro  ::)
Finns i Ängeholm nån jag inte ha fotat tror det var 6492 men inte säker.