Huvudmeny

Nyfiken på en buss??

Startat av J73, 13 juli 2007, 20:43:37 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

J73

Hej allihopa!!
Är det någon som vet vart en swebus kärra med inventarie nr 4924 har rullat innan..Såg den i skånetrafikens färger idag i lund..Sen såg jag en swebus kärra med regnr: RYH 520 tror  jag att det var..Vet nån vart denna kärra också har rullat kanske..Är tacksam för lite info..Ha en trevlig helg på er allihopa här på buss snack..
                                                                                          Hälsningar
                                                                                                       J73

virtual1

Citat från: J73 skrivet 13 juli 2007, 20:43:37 PM
                                                             Hej allihopa!!
Är det någon som vet vart en swebus kärra med inventarie nr 4924 har rullat innan..Såg den i skånetrafikens färger idag i lund..Sen såg jag en swebus kärra med regnr: RYH 520 tror  jag att det var..Vet nån vart denna kärra också har rullat kanske..Är tacksam för lite info..Ha en trevlig helg på er allihopa här på buss snack..
                                                                                          Hälsningar
                                                                                                       J73

Men 4924 har väl alltid vart i Skåne, eller har jag fel??? - RYH520 är #4927, samma att den nog också alltid vart skånelackad...

Walter

Dessa har alltid varit i Skåne sedan leverans
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!