Swebus 4525 - Alias Cykelbussen (5 bilder)

Startat av Jonatan, 12 juli 2007, 01:44:46 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Greger Larsson

Citat från: Jan skrivet 12 juli 2007, 16:08:42 PM
Det är väl så att manbörjar fasa ut dessa Helmarkare nu. Vad ersätter skulle jag vilja veta.

Det är nog meningen att de flesta av Helmarkarna ska rulla den tid som finns kvar(fyra år) på de aktuella avtalen så några ersättningsbussar är knappast aktuella. Däremot har de senaste årens bantning av verksamheten i Västerbotten medfört att ett par varit övertaliga och till salu.

Bussmicke

En Helmark (Vit) står hos Busmarket i Huddinge, tyvärr bommade jag kolla vilken det var.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Anders Lundén

Citat från: Bussmicke skrivet 12 juli 2007, 22:03:28 PM
En Helmark (Vit) står hos Busmarket i Huddinge, tyvärr bommade jag kolla vilken det var.

4538.

Bussmicke

Ahh, tack för det.
Tyvärr stod den dumt till vilket omöljliggjorde foto.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 12 juli 2007, 22:10:02 PM
Ahh, tack för det.
Tyvärr stod den dumt till vilket omöljliggjorde foto.

Den har stått där ett tag nu =)

Björn Forslund

Ni som kör Swebus pendelersättning på Nynäs är väl hyggliga i vanlig ordning och släpper av Svof ordförande vid Älgviken (SvOf bussdepå), och gärna även sambon, en snygg lockig blondin, vid behov?
/Björn

Ersa

Citat från: Björn Forslund skrivet 14 juli 2007, 00:30:03 AM
Ni som kör Swebus pendelersättning på Nynäs är väl hyggliga i vanlig ordning och släpper av Svof ordförande vid Älgviken (SvOf bussdepå), och gärna även sambon, en snygg lockig blondin, vid behov?
/Björn

Tågbussar borde ju stanna på även de lite äldre stationerna  ;)

Karsten

M224

Swebus 4525 tillhör Huddinge/Botkyrka. Vad jag har hört så kommer den att säljas efter slutfört uppdrag. Så vi kommer inte att få se den i SL-lack.