Huvudmeny

5748...

Startat av Fredde, 23 oktober 2008, 02:12:12 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

Karsten

Men varför är de undre strålkastarna borttagna? Det blev inte snyggare, men det kanske är för att jag är van att se dem med dubbla strålkastare..

Niklas Bygdestam

Citat från: Karsten skrivet 23 oktober 2008, 11:39:30 AM
Men varför är de undre strålkastarna borttagna? Det blev inte snyggare, men det kanske är för att jag är van att se dem med dubbla strålkastare..

Jag håller med om att det ser konstigt ut med enkla strålkastare. Men det beror naturligtvis på att jag också bara sett den här modellen med dubbla. Det hör till den här busstypen

Men grillen i fronten tycker jag också ser konstig ut. Har aldrig sett gallret så stort och konstigt förut i en Säfflefront av denna typ
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Bernt Talbrant

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 23 oktober 2008, 12:01:35 PM
Jag håller med om att det ser konstigt ut med enkla strålkastare. Men det beror naturligtvis på att jag också bara sett den här modellen med dubbla. Det hör till den här busstypen

Men grillen i fronten tycker jag också ser konstig ut. Har aldrig sett gallret så stort och konstigt förut i en Säfflefront av denna typ

Nja, så konstigt är det väl inte. Men så här "rent" är ju sällan man sett det - jämför t ex med Bussmickes bild på 5743.