Huvudmeny

Farstalinje idag

Startat av Yujin Zhang, 25 mars 2008, 18:10:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Yujin Zhang

Citat från: M224 skrivet 25 mars 2008, 22:43:03 PM
Sedär! Jag njuter av alla era bilder, ser och lär. Sedan är det bara att åka ut och försöka lyckas lika bra. Hoppas på lite bilder under helgen.  :D En fördel med att "ligga lågt" är ju självklart att ni som redan har varit ute i dag hjälper en med bra platser som man kan stå och fota på.

Lingvägen vid Tallkrogen är högt rekommenderad.  :)

CitatMycket fina bilder!

Sen Yujin så tycker jag att du inte ska klaga. Det var första dagen idag. Dessutom var detta en helt ny grej för många då all ersättningstrafik räknas till ett nytt trafikområde; Gröna Linjen. Det ligger ett jättearbete bakom detta och det är inte så konstigt att allt inte fungerar 100%.

Visst, det var en hel del förseningar idag, men det är första dagen och det är många helt nya förare som aldrig suttit bakom en bussratt förut. Och på det stora hela så upplevde jag att berörd personal gjorde ett mycket bra arbete.
Tack!

Okej då, ska försöka inte klaga mer!  :)

CitatMan kan ju alltid promenera utmed linjen..
Tja...det var det jag gjorde...tog väl ett par timmar, men då gjorde man massa fotostopp också.

M224

Citat från: Bussmicke skrivet 25 mars 2008, 22:46:02 PM
Man kan ju alltid promenera utmed linjen..

Föredrar att gå så lite som möjligt då jag har ett mycket rörligt jobb och går ca 15000 steg/arbetsdag  ;D

Patrik

Citat från: M224 skrivet 25 mars 2008, 22:47:46 PM
Föredrar att gå så lite som möjligt då jag har ett mycket rörligt jobb och går ca 15000 steg/arbetsdag  ;D

Har ni sån här tävling på jobbet om vem som går mest under en vecka eller så? Annars borde ni ha det  ;D

(Jag var bara vid Gullmarsplan nån timme och dom bilderna räcker ett bra tag för mig, sen om man vill åka söderut igen någon dag så kan man ju göra det, bilder kommer kanske om ett par veckor, vi får se, jag har ingen brådska).

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 25 mars 2008, 22:55:04 PM
bilder kommer kanske om ett par veckor, vi får se, jag har ingen brådska).

Exakt samma inställning har jag, de flesta har nog sett tillräckligt med bilder.
Visst, enstaka lägger jag nog ut men den stora massa kommer sen.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 25 mars 2008, 22:58:26 PM
Exakt samma inställning har jag, de flesta har nog sett tillräckligt med bilder.
Visst, enstaka lägger jag nog ut men den stora massa kommer sen.

Jag har också bara bilder från hela tre olika positioner vid Gullmarsplan, sååå intressant är det!  ;D

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 25 mars 2008, 22:59:19 PM
Jag har också bara bilder från hela tre olika positioner vid Gullmarsplan, sååå intressant är det!  ;D

Vid Gullmarsplan har jag knappt tagit något än.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

Citat från: Patrik skrivet 25 mars 2008, 22:55:04 PM
Har ni sån här tävling på jobbet om vem som går mest under en vecka eller så? Annars borde ni ha det  ;D

Det vore kul att göra en sådan tävling någongång.  :)

Fredde

CitatDet vore kul att göra en sådan tävling någongång.  :)

Vi har just nu en stegtävling på Swebus Nacka/Värmdö. Inne på andra veckan...

Andy_oslo

Citat från: Yujin Zhang skrivet 25 mars 2008, 18:10:57 PM

0957 med hpl Tallrkogen (bytte namn från Viktor Balcks väg under ersättningstiden) i bakgrunden.

957 i litt mere hjemmlige omgivelser, her på Ellingsrudåsen i Oslo