Citat från: Anders.o93 skrivet 26 juni 2026, 17:36:05 PMÄr också förvånad att Mölledal kommer att få vara kvar. Men så länge avtalet för regiontrafiken Malmö/Lund pågår kommer Mölledal vara kvar. Därefter kommer nog Malmö stad vilja ha bort depån för att bygga bostäder.
Kan inte tänka mig att det kommer finnas någon användning för Vinkeln i framtiden.