(https://i.postimg.cc/JhMDywKD/4951-501-Hab-B.jpg)
Fd VR/Arriva 8563, ex Arriva Täby (2020).
(https://i.postimg.cc/W48Dg9f9/4965-118-Hab-B.jpg)
Fd VR/Arriva 6614, ursprungligen Arriva Halmstad (2019).
(https://i.postimg.cc/ZRqWcrGJ/4902-504-Hab-B.jpg)
Fd VR/Arriva 6915, ex Arriva Täby (2018).
(https://i.postimg.cc/yY3Stykd/4083-527-So-St-B.jpg)
Ex Keolis Tomteboda (2017).
(https://i.postimg.cc/y8qSH3ZT/1307-156-Solna-stn-B.jpg)
Fd VR/Arriva, ex Arriva Täby 8307 (2012). 1307
(https://i.postimg.cc/bYBtmBYW/4783-112-Alv-B.jpg)
Fd VR/Arriva 7539, ex Keolis 4783 (2011).
(https://i.postimg.cc/8c9fsjnN/4075-179-Sp-S-B.jpg)
Ex Keolis Frihamnen (2016).
(https://i.postimg.cc/XYwB7NK6/4822-127-Bmp-B.jpg)
Ex Keolis Tomteboda (2014).
MAN dominerar i det här svepet, precis som det kommer bli efter att alla 12E och 18E menade för dagens avtal E42 blir trafiksatta.
Å andra sidan, kul att cirkeln slöts på 4779-85/7535-41. Dessa tillhörde väl Råsta först, sen uppköpta och flyttade till Arriva Märsta och sedermera Lunda vart de får leva kvar under den nuvarande respittiden hos Keolis.