(http://www.bussmicke.se/TEMP/H18A_5032_PHP303_Liljeholmen_980217.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/H22_6044_BCW804_Fittja_980220.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/H27_4150_OWP083_Fittja_980220.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/H30_5561_FMX992_Fittja_980222.jpg)
Ojoj vad trevligt!
Tänk vad mycket olika bussar det har gått på 172/712/745 genom åren.
4150 det hade jag ingen aning om.
H12 5480 har också rullat där, det gjorde den 11/11 1991 om jag minns rätt.
Fullständigt anonym var den bortsett reg.plåten bak.
Citat från: Bussmicke skrivet 31 december 2007, 22:15:53 PM
H12 5480 har också rullat där, det gjorde den 11/11 1991 om jag minns rätt.
Fullständigt anonym var den bortsett reg.plåten bak.
Mycket trevlig "Svep-Serie" det här! Hinner du upp till 30 innan 2007 tar slut? ;D
Fick du bild på 5480 eller bommade du den?
Del 30? vi får se. 5480 är inte avlägset långt borta.
Citat från: Bussmicke skrivet 31 december 2007, 21:41:50 PM
(http://www.bussmicke.se/TEMP/H18A_5032_PHP303_Liljeholmen_980217.jpg)
Inte vanligt med SL-MaxCi med dörr 1-1-1? Beställd för förortstrafik?
5030-5034 var ursprungligen lev. till Råsta.
Citat från: Bussmicke skrivet 31 december 2007, 23:55:23 PM
5030-5034 var ursprungligen lev. till Råsta.
Övergick dessa till Connex vid övertagandet av Råsta?
Citat från: Walter skrivet 02 januari 2008, 06:55:15 AM
Övergick dessa till Connex vid övertagandet av Råsta?
Några hamnade hos Busslink i Norrtälje medan resterande (5033-34?) blev krav hos Linjebuss/Connex/Veolia i Råsta.
5033-34 = LB
Citat från: Walter skrivet 31 december 2007, 23:04:22 PM
Inte vanligt med SL-MaxCi med dörr 1-1-1? Beställd för förortstrafik?
Men mera vanligt utanför SL-land:
(http://ftp.kommunicera.umea.se/Cecilia87/Buss/Ultra6/Veo1042_OErs_071129c.jpg)
(http://ftp.kommunicera.umea.se/Cecilia87/Buss/Ultra6/Veo1049_Tom_071123b.jpg)
(http://ftp.kommunicera.umea.se/Cecilia87/Buss/Ultra5/Veo1050_L4_070926i.jpg)