(http://www.bussmicke.se/TEMP/T4_1141_hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406a.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/T4_1141_hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406b.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/T4_1141_hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406c.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/MX_3301_Hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406.jpg)
Det var ju viss skillnad! Ungefär som att jämföra cockpit i en DC3 med cockpit i en Airbus A380...
//Jonas G
Citat från: Bussmicke skrivet 19 november 2007, 01:43:25 AM
(http://www.bussmicke.se/TEMP/T4_1141_hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406a.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/T4_1141_hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406b.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/T4_1141_hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406c.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/MX_3301_Hyttinterior_Mortensrud_Oslo_060406.jpg)
Den "moderna rälsfarkosten" har ju en hytt som en komandobrygga på ett fartyg eller jag kanske skall benämna den för "punschveranda"... ;D
/B
Vad är det för fordon? Tunnebana, spårvagn, järnväg?
Oslo T-bana.
//Jonas