AEO541 blev 1999 Arriva 6126.
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815204%29.jpg)
LGL325, fortfarande i Östgötamålning från tiden som Linköpings Trafik AB > LITA > Näckrosbuss 5257.
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815205%29.jpg)
AES611, senare Arriva 6130.
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815206%29.jpg)
JRK132 kom 2001 till Bergkvarabuss med nummer 106 sedan Resetjänst Perstorp gått i konkurs.
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815207%29.jpg)
PAE612 var från början Helsingborgs Lokaltrafik 949. Observera att Helsingborg köpte kortare Ontario II än i de flesta andra svenska städer.
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815208%29.jpg)
FZP197 är en annan av de Scania CN112A som Ödåkra Buss köpte från HHJ - Hads Herreds Jernbane i Odder, där den hade nummer 71. Den blev sedan Arriva 6109. År 2005 återvände den till Danmark, nämligen till Vejstruprød Busimport A/S i Christiansfeld. Tveksamt om den någonsin kom i trafik igen där.
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815209%29.jpg)
Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 01 mars 2013, 16:45:49 PM
AEO541 blev 1999 Arriva 6126...
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815204%29.jpg)
FZP197 är en annan av de Scania CN112A som Ödåkra Buss köpte från HHJ - Hads Herreds Jernbane i Odder, där den hade nummer 71...
(http://savenfjord.se/resources/images/1.dia/D%20%2815209%29.jpg)
Skåne hade så läckra färger på den tiden :D
Särskilt på ledvagnen gör den sig bra./Ulf