Strömma AUB820 gick för SJ klockan 18.10 från Trollhättan.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815395%29.jpg)
Vårgårdabuss CNW465 skulle gått för Västtågen 16.20 men blev också den övertalig, varför föraren först fick rast i Trollhättan och sedan tommade till Vänersborg för att gå därifrån 20.15.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815396%29.jpg)
Även Leja Touring AFP412 körde för Västtågen.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815397%29.jpg)
Sandarna BJB994 var från början Borås Lokaltrafik 228. Gick för SJ Göteborg-Trollhättan som ersättning till tåget från Trollhättan 17.51 till Karlstad. Det var denna buss som blev frånåkt av tåget i Trollhättan.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815398%29.jpg)
Strömma WZX438 körde för Tågkompaniet med avgång 17.10 från Göteborg.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815399%29.jpg)
Likaså Strömma DGP514
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815400%29.jpg)
Nettbuss CLL460 är lackerad för Volvo Ocean Race och har inventarienummer 90709 enligt Nettbuss.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815401%29.jpg)
Just innan jag återvände hem kom Ljungskilebuss BGY952 som ersättare för Västtågen.
(http://savenfjord.se/resources/images/5.digitala/bussar/B%20%2815402%29.jpg)
Tack för tre trevliga tågersättningsdelar!