KF38915: En Hino till NSB med lågentré. Karossen hade anpassats av Føreland.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12012_.jpg)
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12013_.jpg)
PCG104 kom efter ett par år till Stures Busstjänst i Järfälla och slutade hos Bergshamra Taxi i Västerås.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12014_.jpg)
BPO358, en Renault som byggts på hos Karosseriverken i Backayd.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12015_.jpg)
De hade också byggt på en Iveco ARY223. Vidare öden okända för mig.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12016_.jpg)
PMP250 var en Neoplan Transliner till Westins Buss i Docksta. Enligt SBH var den dock redan från början registrerad på Byberg & Nordin i Nordingrå. Det var rätt rörigt vid den tiden. Svenska Neoplan hade köpt Westins i Docksta och flyttade det mesta av verksamheten till Stockholm. Byberg & Nordin köpte sedan Westin i Docksta.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12017_.jpg)
AWB985. Ovisst om denna buss kom att rulla för någon svensk bussägare. I oktober 1993 såldes den till Ludvig Paulsen i Horten i Norge.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_12018_.jpg)
Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 januari 2012, 19:17:54 PM
PMP250 var en Neoplan Transliner till Westins Buss i Docksta. Enligt SBH var den dock redan från början registrerad på Byberg & Nordin i Nordingrå. Det var rätt rörigt vid den tiden. Svenska Neoplan hade köpt Westins i Docksta och flyttade det mesta av verksamheten till Stockholm. Byberg & Nordin köpte sedan Westin i Docksta.
Tryckfel i SBH. Registrerades på Byberg&Nordin först 2000-11-22.